Lucky bastard...

Bericht van: Rob (Lelystad) , 17-12-2009 00:40 

Hier nog niks 🙁

Linkerkant van de storing   ( 892)
Anthony (Rotterdam--) -- 17-12-2009 00:32
Snowcam Sneek (live)!   ( 1130)
Anthony (Rotterdam) -- 17-12-2009 00:36
Bijzondere ontwikkelingen   ( 797)
Erik (Veendam) -- 17-12-2009 00:39
Verkijk je niet op de radar   ( 619)
Henk L. (Groningen) -- 17-12-2009 00:53
Ok   ( 572)
Erik (Veendam) -- 17-12-2009 00:55
Lucky bastard...   ( 676)
Rob (Lelystad) -- 17-12-2009 00:40
Re : Volgens WRF morgen sneeuwbom boven noorden   ( 751)
Wietse (Groningen) -- 17-12-2009 00:40
  Re : Kom maar op😉  
meteoheerenveen -- 17-12-2009 00:45
Dat model heeft het huidige beeld goed te pakken.   ( 917)
Thom (Ens, Noordoostpolder) ( -4m) -- 17-12-2009 00:53