Re : En de rest van NL?

Bericht van: Rob (Lelystad) , 17-12-2009 01:06 

Dat geeft weer goede hoop!

En de rest van NL?   ( 640)
Rob (Lelystad) -- 17-12-2009 01:01
Ja ik volg het ook gespannen   ( 784)
Anthony (Rotterdam) -- 17-12-2009 01:06
Re : En de rest van NL?   ( 548)
Roeland (Deurne - NL) -- 17-12-2009 01:05
Re : En de rest van NL?   ( 489)
Rob (Lelystad) -- 17-12-2009 01:06
Re : En de rest van NL?   ( 475)
Bas (Amsterdam-West) -- 17-12-2009 01:07