Re : Wanneer is het weer onze beurt?:P

Bericht van: Robin (Schiedam) , 17-12-2009 13:48 

laat maar heb mn antwoord al !😀

hoop dat het zo hard gaat sneeuwen dat ik morgen geen tentamens meer hoef te maken :P


Wanneer is het weer onze beurt?:P   ( 839)
Robin (Schiedam) -- 17-12-2009 13:43
februari 2016! 😀   ( 592)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 17-12-2009 13:53
Re : Wanneer is het weer onze beurt?:P   ( 551)
Stijn (Brussel) -- 17-12-2009 13:59
Re : Wanneer is het weer onze beurt?:P   ( 952)
Robin (Schiedam) -- 17-12-2009 13:48
Re : Wanneer is het weer onze beurt?:P   ( 655)
Robin (Spijkenisse) -- 17-12-2009 13:47
Re : Wanneer is het weer onze beurt?:P   ( 612)
Bas (Amsterdam-West) -- 17-12-2009 13:48
Re : Wanneer is het weer onze beurt?:P   ( 576)
Roger M ( Beverwijk N-H ) -- 17-12-2009 13:52
Re : Wanneer is het weer onze beurt?:P   ( 694)
Robin (Spijkenisse) -- 17-12-2009 13:45