Is dat in NL..?

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 17-12-2009 14:35 

Mooie plaatjes! 🙂
Zo hoort het te gaan in de winter!
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Sneeuwjacht begonnen (pics)   ( 1773)
Harro (Winsum Gn) -- 17-12-2009 14:23
Zijn er nog hotels vrij?   ( 684)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 17-12-2009 14:44
Is dat in NL..?   ( 786)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 17-12-2009 14:35