Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Activatie boven Duitsland komt vaker
Bericht van: Jack (Weert) , 17-12-2009 21:20
onderwacht en verpietert even zovaak voor de grens helaas... Bedankt voor de beelden. PS. Oostwold ligt in Groningen?
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
zelfde sneeuwzone paseert weer
(
1088)
Gino (Brasschaat) -- 17-12-2009 20:09
Re : zelfde sneeuwzone paseert weer
(
785)
Takkie (Amstelveen) -- 17-12-2009 20:12
Alleen andere neerslagsoort
(
689)
Marco-Woerden -- 17-12-2009 20:30
Dit is de volgende storing? radar+satbeelden
(
1410)
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 17-12-2009 20:36
Sneeuw uit het Oosten, altijd lastig
(
774)
Jack (Weert) -- 17-12-2009 20:42
Re : Sneeuw uit het Oosten, altijd lastig
(
916)
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 17-12-2009 21:14
Activatie boven Duitsland komt vaker
(
717)
Jack (Weert) -- 17-12-2009 21:20
Re : Activatie boven Duitsland komt vaker
(
699)
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 17-12-2009 21:28
Re : Dit is de volgende storing? radar+satbeelden
(
730)
Takkie (Amstelveen) -- 17-12-2009 20:40
Hoppa, en hier ook weer begonnen
Pierpol (Antwerpen-Centrum) -- 17-12-2009 20:35