Re : Brengt nog wat lichte sneeuw denk ik

Bericht van: Tim (Bergen op Zoom) , 18-12-2009 00:04 

Dat boven de Oostzee komt morgen in de loop van de dag vanuit het oosten het land binnen neem ik aan?

Nieuwe sneeuw voor het noorden?   ( 1684)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 17-12-2009 23:24
Re : Nieuwe sneeuw voor het noorden?   ( 1091)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 17-12-2009 23:26
Re : Nieuwe sneeuw voor het noorden?   ( 974)
Bas (Amsterdam-West) -- 17-12-2009 23:36
Re : Nieuwe sneeuw voor het noorden?   ( 1156)
Theo (Buren Ameland) -- 17-12-2009 23:39
Er kan nog meer bij,   ( 1480)
Theo (Buren Ameland) -- 17-12-2009 23:28
Re : Er kan nog meer bij,   ( 949)
Anthony (Rotterdam) -- 17-12-2009 23:38
Re : Er kan nog meer bij,   ( 1184)
Theo (Buren Ameland) -- 17-12-2009 23:42
Ja ik bracht het ook al naar voren vanavond   ( 1054)
Anthony (Rotterdam) -- 17-12-2009 23:28
Volgens Wetterzentrale komt het neerslaggebied de komende   ( 1206)
Tim (Bergen op Zoom) -- 17-12-2009 23:38
Vooral zaterdag en de nacht van zaterdag op zondag zien er   ( 808)
Thom (Ens, Noordoostpolder) ( -4m) -- 18-12-2009 01:27
Brengt nog wat lichte sneeuw denk ik   ( 1022)
Albert (Delfzijl) -- 17-12-2009 23:47
Re : Brengt nog wat lichte sneeuw denk ik   ( 959)
Tim (Bergen op Zoom) -- 18-12-2009 00:04
Re : Nieuwe sneeuw voor het noorden?   ( 1081)
Harry (Echtenerbrug) -- 17-12-2009 23:30
Hier vlokt het ook nog wat.   ( 940)
Wilber (Ulft) -- 17-12-2009 23:37