Wat zou dat toch mooi zijn: ver in januari wintert

Bericht van: Ingmar (Amsterdam) , 18-12-2009 10:24 

Nu nog de beroemde 11 en deze winter gaat de analen in.

15 daagse ECMWF   ( 1862)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 18-12-2009 10:15
  Doe mij die Control run maar a.u.b. 😀  
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 18-12-2009 10:16
Re : Doe mij die Control run maar a.u.b. 😀   ( 1007)
Pieter (Alblasserdam) -- 18-12-2009 10:19
Daar sluit ik me gaarne bij aan 😀   ( 826)
Sietse (Den Haag) -- 18-12-2009 10:28
  😀 Maar echt weer een toppluim hoor!  
Walter (Ridderkerk, NL) -- 18-12-2009 10:18
Re : 15 daagse ECMWF   ( 1264)
Pieter (Alblasserdam) -- 18-12-2009 10:17
Re : Weet je wat ik nou nog het mooist vind?   ( 1113)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 18-12-2009 10:20
Re : Weet je wat ik nou nog het mooist vind?   ( 824)
Pieter (Alblasserdam) -- 18-12-2009 10:28
Re : Wat betreft de weerfoto's   ( 790)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 18-12-2009 10:35
Re : en dan zoals met alles...   ( 654)
Richard (Den Haag) -- 18-12-2009 10:48
Re : 15 daagse ECMWF   ( 1060)
Ton (Papendrecht) -- 18-12-2009 10:19
Re : 15 daagse ECMWF   ( 899)
Pieter (Alblasserdam) -- 18-12-2009 10:25
Re : 15 daagse ECMWF   ( 734)
Ernest (Maassluis) -- 18-12-2009 10:39
Re : 15 daagse ECMWF   ( 702)
Ton (Papendrecht) -- 18-12-2009 10:46
  Jippie !!!!!!  
Erik (Veendam) -- 18-12-2009 10:19
Dat is goed nieuws. Het is genieten actueel.   ( 1066)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 18-12-2009 10:34
Re : 15 daagse ECMWF   ( 601)
Sam Purmer -- 18-12-2009 11:06
Re : 15 daagse ECMWF   ( 959)
Ernest (Maassluis) -- 18-12-2009 10:34
Re : 15 daagse ECMWF   ( 846)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 18-12-2009 10:46
Re : 15 daagse ECMWF   ( 683)
Ernest (Maassluis) -- 18-12-2009 11:04
Re : 15 daagse ECMWF   ( 637)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 18-12-2009 11:15
Over één nacht ijs gaan gesproken   ( 645)
Luc (Kessel Lb) ( 25m) -- 18-12-2009 11:36
Re : 15 daagse ECMWF   ( 1160)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 18-12-2009 10:17
Re : 15 daagse ECMWF   ( 1181)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 18-12-2009 10:19
Re : 15 daagse ECMWF   ( 958)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 18-12-2009 10:21
Re : 15 daagse ECMWF   ( 785)
Waldo (Arnhem) -- 18-12-2009 10:28
Re : 15 daagse ECMWF   ( 1022)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 18-12-2009 10:25
Re : 15 daagse ECMWF   ( 814)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 18-12-2009 10:30
Wat zou dat toch mooi zijn: ver in januari wintert   ( 1052)
Ingmar (Amsterdam) -- 18-12-2009 10:24
Re : Wat zou dat toch mooi zijn: ver in januari wintert   ( 1035)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 18-12-2009 10:26
Moet zijn "annalen" denk ik...   ( 947)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 18-12-2009 10:27
Ook prima. Sneeuw heeft dus invloed op de   ( 821)
Ingmar (Amsterdam) -- 18-12-2009 10:29
Re : Ook prima. Sneeuw heeft dus invloed op de   ( 808)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 18-12-2009 10:34
Re : Moet zijn "annalen" denk ik...   ( 751)
Waldo (Arnhem) -- 18-12-2009 10:33
Precies...   ( 678)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 18-12-2009 10:41
Re : Wat zou dat toch mooi zijn: ver in januari wintert   ( 732)
Robin (Spijkenisse) -- 18-12-2009 10:33
Re : Wat zou dat toch mooi zijn: ver in januari wintert   ( 634)
Richard (Den Haag) -- 18-12-2009 10:55
Re : 15 daagse ECMWF   ( 789)
Waldo (Arnhem) -- 18-12-2009 10:31
Prachtig Ben 🙂   ( 864)
Sietse (Den Haag) -- 18-12-2009 10:25
  Prachtige pluim  
Albert (Delfzijl) -- 18-12-2009 10:34
Re : ijsgroei stagneert volledig in het noorden   ( 837)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 18-12-2009 11:33
  Re : Dat wordt dus met bladblazers aan de gang 😀  
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 18-12-2009 11:52
  Control met Oud en Nieuw -20 ... Brrr koud!  
Kevin (Den Bosch) -- 18-12-2009 11:50
Re : Operatie afknabbelen is begonnen!   ( 1334)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 18-12-2009 10:19
😀 😀   ( 728)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 18-12-2009 10:20
Geweldig leuke grap. 🙂   ( 745)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 18-12-2009 10:34
  😀  
Erwin (Zelhem, Gld) ( 18m) -- 18-12-2009 10:45
Re : Moet je bij Stefan (Hsluis) zijn 😋   ( 905)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 18-12-2009 10:37
  Pas op Stefan! grr. 'k schrik me rot. 😉  
Roel(Steenwijk) -- 18-12-2009 10:22
Re : Pas op Stefan! grr. 'k schrik me rot. 😉   ( 645)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 18-12-2009 10:31
Re : Hamstereeennnn!!!!   ( 865)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 18-12-2009 10:37
Re : 😀 Je weet toch...   ( 848)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 18-12-2009 10:29
Mooi!   ( 745)
Anthony (Rotterdam) -- 18-12-2009 10:22
  Morgen Tmax van -7 graden. Lekker hoor!  
Bas C. (Zürich, CH) -- 18-12-2009 10:17
Sodeju!!   ( 857)
Justin (noordeloos) ( -2m) -- 18-12-2009 10:20
Ongelofelijk.   ( 640)
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 18-12-2009 10:42
Re :Sodeknetters wat een ommekeer!   ( 601)
Wietse (Groningen) -- 18-12-2009 11:12