Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : GFS12
Bericht van: Douwe (Leeuwarden, Frl.) , 20-12-2009 17:09
Hoi Arjan!
Geniet er maar lekker van!
Ha Douwe!
Nou prima hoor :p
Ik kijk hier inmiddels weer tegen lichte tot matige sneeuwval aan
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
GFS12
(
1406)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 20-12-2009 17:02
Oost Europa flinke opwarming komende 3 dagen
(
1127)
sebastiaan (bussum) -- 20-12-2009 17:05
Ook morgenavond/nacht interessant
(
1035)
Stijn (Leuven) -- 20-12-2009 17:16
Scandikou komt op Tweede Kerstdag dichtbij
(
1305)
Jan Gerke (Damwoude) -- 20-12-2009 17:19
Gaat niet goed met het 'kerstlaagje'
(
1122)
Jan Gerke (Damwoude) -- 20-12-2009 17:06
Ja, zéér moeilijke situatie
(
913)
Stijn (Leuven) -- 20-12-2009 17:12
Dat laag verpest het inderdaad weer
(
1075)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 20-12-2009 17:11
Ja, daar moet behoorlijk aan geschaafd worden
(
857)
Jan Gerke (Damwoude) -- 20-12-2009 17:13
Of niet natuurlijk
(
1008)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 20-12-2009 17:19
Dramarun!
(
963)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 20-12-2009 17:21
Re : Dramarun!
(
905)
Robin (Spijkenisse) -- 20-12-2009 17:44
Re : Dramarun!
(
791)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 20-12-2009 18:09
Kerstavond veel neerslag volgens deze oper
(
1339)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 20-12-2009 17:06
Zit er al sinds gisteravond in
(
896)
Albert (Delfzijl) -- 20-12-2009 17:15
Re : Zit er al sinds gisteravond in
(
739)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 20-12-2009 17:37
Re : GFS12
(
1025)
Arjan Sietses - Amersfoort-Nieuwland -- 20-12-2009 17:04
Re : GFS12
(
840)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 20-12-2009 17:09