Fantastisch inderdaad

Bericht van: Wallie (Lelystad) , 20-12-2009 23:26 

Vanochtend om 9 uur had ik er nog een "hard hoofd" in. Inmiddels misschien wel meer dan ouderwetse toestanden hier. Die trits van 5 a 10 minuten buitjes clustert gewoon tot een zone met licht tot matige sneeuw van anderhalf uur op dit moment. Alles lijkt vandaag mee te zitten 🙂.

Onvoorstelbaar   ( 1642)
Cees-Rotterdam -- 20-12-2009 23:15
Dag Cees   ( 973)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 20-12-2009 23:21
Mee eens..   ( 873)
slcschaser -- 20-12-2009 23:22
Inderdaad Cees,   ( 908)
Seppie (Buren GLD.) -- 20-12-2009 23:23
En voor wie nog niet genoeg heeft...   ( 1222)
Jan Gerke (Damwoude) -- 20-12-2009 23:28
Niet normaal. kan leuk worden morgen in de spits   ( 1434)
Marco-Woerden -- 20-12-2009 23:24
Re : Niet normaal. kan leuk worden morgen in de spits   ( 973)
Pieter (Alblasserdam) -- 20-12-2009 23:27
  en sneeuwketting😀  
Marco-Woerden -- 20-12-2009 23:28
Onweersneeuwbui   ( 866)
Younes (Zoetermeer) -- 20-12-2009 23:28
Fantastisch inderdaad   ( 863)
Wallie (Lelystad) -- 20-12-2009 23:26
Mijn kinderen van 13 en 15 die ...   ( 857)
Erik (Veendam) -- 20-12-2009 23:42
Dat is voor hen..   ( 746)
slcschaser -- 20-12-2009 23:57
Ach ja   ( 674)
Erik (Veendam) -- 21-12-2009 00:01
Re : Onvoorstelbaar   ( 819)
Theo (Venlo) -- 20-12-2009 23:24