hmm, net gemist dan

Bericht van: Tjalling (Groningen) , 21-12-2009 00:22 

hopelijk komt er straks meer, ff wakker blijven dus :S


Sneeuwbui Hengelo   ( 751)
Jorn (Hengelo,OV) -- 21-12-2009 00:08
  Hier ook, benieuwd naar de intensiteit straks 🙂  
Yvo (Birgi Vecchi, SiciliĆ«) ( 2m) -- 21-12-2009 00:12
hmm, net gemist dan   ( 873)
Tjalling (Groningen) -- 21-12-2009 00:22
Re : hmm, net gemist dan   ( 598)
Jorn (Hengelo,OV) -- 21-12-2009 00:30
Re : hmm, net gemist dan   ( 714)
Tjalling (Groningen) -- 21-12-2009 00:37
Re : hmm, net gemist dan   ( 560)
Jorn (Hengelo,OV) -- 21-12-2009 00:45
Re : Sneeuwbui Hengelo   ( 573)
Jorn (Hengelo,OV) -- 21-12-2009 00:56