+1 🙂

Bericht van: Remko (Gouda) , 21-12-2009 10:16 

RR

Zomers onweer.   ( 1376)
Remko (Gouda) -- 21-12-2009 09:42
Gister zeker 10 felle flitsen waargenomen.   ( 723)
Jeroen K (zoetermeer) -- 21-12-2009 09:48
Re : Gister zeker 10 felle flitsen waargenomen.   ( 570)
Manuel (Zoetermeer) -- 21-12-2009 10:23
Hier ook! *PIC*   ( 885)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 21-12-2009 10:06
DANK zij de "Visbak" inderdaad!   ( 714)
Alwin (Zeist-West) -- 21-12-2009 10:07
  +1 🙂  
Remko (Gouda) -- 21-12-2009 10:16
Re : DANK zij de "Visbak" inderdaad!   ( 613)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 21-12-2009 10:28
Gisteren was voor mij...   ( 819)
Alwin (Zeist-West) -- 21-12-2009 09:49
Re : Gisteren was voor mij...   ( 592)
Ernest (Maassluis) -- 21-12-2009 11:00
Stuiterweer   ( 877)
Remko (Gouda) -- 21-12-2009 10:10
Hier ook🙂   ( 643)
Robin (Barendrecht) -- 21-12-2009 09:50
Re : Het ZW   ( 672)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 21-12-2009 09:52
Hier ook onweer!   ( 630)
Marcel (Den Haag) -- 21-12-2009 09:56
Gaaf zeg!   ( 829)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 21-12-2009 09:45
Gezien vanuit Brabant?!?!   ( 699)
Johan R (Sleen) -- 21-12-2009 09:53
Re : Zomers onweer.   ( 624)
Richard (Rijssen) -- 21-12-2009 10:32