Zou best kunnen..

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 21-12-2009 11:07 

Trok gisteren een actief gebied met sneeuw over daar.
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Nieuw-Beertha ingesneeuwd?   ( 1445)
Rene H (Rotterdam) -- 21-12-2009 11:03
Zou best kunnen..   ( 735)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 21-12-2009 11:07
Lijkt me niet.   ( 815)
Rene H (Rotterdam) -- 21-12-2009 11:12
Klopt nog niet echt nee...   ( 538)
Bas (Amsterdam-West) -- 21-12-2009 11:33