Re : In mijn gebied in veel jaren na 2000 meer sneeuw

Bericht van: slcschaser , 21-12-2009 18:42 

Het is gewoon simpelweg de meeste sneeuw sinds mensen zich kunnen herrineren..

Zeker voor december is dit bizar, we hadden het altijd over februari en maart roert zijn staart 😉

Volstrekt verbluft over deze   ( 1291)
Cees-Rotterdam -- 21-12-2009 18:25
In mijn gebied in veel jaren na 2000 meer sneeuw   ( 1079)
Jorge (Middelburg) -- 21-12-2009 18:28
Re : In mijn gebied in veel jaren na 2000 meer sneeuw   ( 780)
Cees-Rotterdam -- 21-12-2009 18:31
Re : In mijn gebied in veel jaren na 2000 meer sneeuw   ( 764)
Robin (Spijkenisse) -- 21-12-2009 18:34
Re : In mijn gebied in veel jaren na 2000 meer sneeuw   ( 618)
Cees-Rotterdam -- 21-12-2009 19:40
Re : In mijn gebied in veel jaren na 2000 meer sneeuw   ( 739)
slcschaser -- 21-12-2009 18:42
Re : Volstrekt verbluft over deze   ( 832)
slcschaser -- 21-12-2009 18:30
Niks interessanter dan het manipuleren van   ( 740)
Wim (Lomm) ( 18m) -- 21-12-2009 18:46
Re : Volstrekt verbluft over deze   ( 678)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 21-12-2009 18:36
Re : Volstrekt verbluft over deze   ( 625)
Ernest (Maassluis) -- 21-12-2009 19:43
Re : Zeer bijzonder   ( 657)
VdeV(Heerenveen) -- 21-12-2009 19:30
Absoluut   ( 844)
Rutger (Meppel) -- 21-12-2009 20:01
Re : Volstrekt verbluft over deze   ( 1009)
Joris (Mendonk (Gent)) -- 21-12-2009 18:30
Re : Volstrekt verbluft over deze   ( 690)
slcschaser -- 21-12-2009 18:39
Re : Volstrekt verbluft over deze   ( 728)
Marijn (Snellegem) ( 12m) -- 21-12-2009 18:36
Re : Volstrekt verbluft over deze   ( 656)
slcschaser -- 21-12-2009 18:39
Re : Volstrekt verbluft over deze   ( 671)
Marijn (Snellegem) ( 12m) -- 21-12-2009 19:03
Re : Volstrekt verbluft over deze   ( 710)
Ernest (Maassluis) -- 21-12-2009 19:40
Re : Volstrekt verbluft over deze   ( 670)
Otto (Gieten) -- 21-12-2009 18:43
Re : Volstrekt verbluft over deze   ( 661)
Cees-Rotterdam -- 21-12-2009 20:04
Re : Volstrekt verbluft over deze   ( 644)
VdeV(Heerenveen) -- 21-12-2009 18:58
Allemaal dankzij die enorme Groenland boakkade   ( 740)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 21-12-2009 19:05
Re : Allemaal dankzij die enorme Groenland boakkade   ( 673)
Robin (Spijkenisse) -- 21-12-2009 19:16
Re : Volstrekt verbluft over deze   ( 673)
Walter (Ridderkerk, NL) -- 21-12-2009 18:39