Re : GFS 18Z slechter op woensdag

Bericht van: Ernest (Maassluis) , 21-12-2009 22:57 


Ja, balen voor het noorden.

😀

Zal allemaal wel meevallen voor alles meer dan 20 km landnwaarts.

GFS 18Z slechter op woensdag   ( 1423)
Otto (Gieten) -- 21-12-2009 22:44
Re : GFS 18Z: groenland hoog blijft, daarmee de potentie ook   ( 918)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 21-12-2009 23:22
In de bovenlucht vrij weinig van te zien   ( 1054)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 21-12-2009 23:45
Re : Bedankt Saskia, duidelijk 🙂   ( 600)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 22-12-2009 00:14
Re : Bedankt Saskia, duidelijk 🙂   ( 764)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 22-12-2009 00:49
Re : GFS 18Z slechter op woensdag   ( 1038)
Ernest (Maassluis) -- 21-12-2009 22:57
Donderdag overal op grote schaal regen??   ( 947)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 21-12-2009 23:03
Warmwater-regen op kerstavond   ( 1265)
Otto (Gieten) -- 21-12-2009 23:04
In het westen toch nog best oke?   ( 815)
Jorge (Middelburg) -- 21-12-2009 23:15
-2 of -3 op 850hPa is onvoldoende voor sneeuw...   ( 946)
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 21-12-2009 23:24
Wil je dit niet weer doen!   ( 910)
Erik (Veendam) -- 21-12-2009 23:10
Re : Wil je dit niet weer doen!   ( 813)
Otto (Gieten) -- 21-12-2009 23:18
Re : Tis maar een tussenrun...   ( 776)
Pieter (Alblasserdam) -- 21-12-2009 23:21