Ik zie de term polar low niet terug in guidance.

Bericht van: Ferry (Nijmegen) , 02-01-2010 09:42 

Waar zie je dat staan?

mogelijk een polar low   ( 1448)
Waldo (Arnhem) -- 02-01-2010 08:52
Ik zie de term polar low niet terug in guidance.   ( 730)
Ferry (Nijmegen) -- 02-01-2010 09:42
CAD   ( 576)
Robin (Barendrecht) -- 02-01-2010 09:56
Re : CAD   ( 590)
Ferry (Nijmegen) -- 02-01-2010 10:27
Re : mogelijk een polar low   ( 1110)
Rachid (Groningen) -- 02-01-2010 09:00
Re : mogelijk een polar low   ( 1235)
aaldrik (doetinchem) -- 02-01-2010 09:03
Animatie   ( 1868)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 02-01-2010 09:14
  Lastig om te bepalen waar dat kreng langs trekt  
Erik (Veendam) -- 02-01-2010 09:17
Wachten op Satrep   ( 636)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 02-01-2010 09:33