In Sneek nu ook flinke sneeuwval. ("De Bult")

Bericht van: Dirk (Sneek) , 02-01-2010 09:58 

Foto-tje van daarnet. De Bult steekt nog netjes boven de auto uit..

Plopperdeplop en veel sneeuw

Den Helder 15 centimeter?   ( 1166)
Eric, Amsterdam -- 02-01-2010 09:44
Re : Den Helder 15 centimeter?   ( 1014)
Ronald (Deventer) -- 02-01-2010 09:47
Haha, site ligt gelijk vrijwel plat, hier actueel beeld   ( 1159)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 02-01-2010 09:50
Hier ook flink gesneeuwd! 🙂   ( 714)
Roy (Sint Maarten) -- 02-01-2010 10:02
Jij hebt ook altijd mazzel he 😀   ( 640)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 02-01-2010 10:05
Re : Den Helder 15 centimeter?   ( 977)
Jaap (Enkhuizen) -- 02-01-2010 09:46
Zo te zien aan deze webcam klopt het   ( 1154)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 02-01-2010 09:47
In Sneek nu ook flinke sneeuwval. ("De Bult")   ( 1094)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 02-01-2010 09:58
Re : In Sneek nu ook flinke sneeuwval. ("De Bult")   ( 757)
Pieter (Alblasserdam) -- 02-01-2010 09:59
Hier cm of 3 🙂   ( 581)
Jim (Voorburg) -- 02-01-2010 10:11
Waarneming uit Den Helder 20cm   ( 644)
Ton (Grootebroek) -- 02-01-2010 10:21