Re : Zit je nu nog steeds aan de champagne?

Bericht van: Wietse (Groningen) , 02-01-2010 10:22 

Nee, wel aan de koffie met rum.

Waar ligt de kern van het laagje nu ergens?   ( 1523)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 02-01-2010 10:00
Re : Waar ligt de kern van het laagje nu ergens?   ( 941)
Pieter (Alblasserdam) -- 02-01-2010 10:12
Yes! Mooie vooruitzichten   ( 790)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 02-01-2010 10:14
Re : Waar ligt de kern van het laagje nu ergens?   ( 631)
Freek (Putten) -- 02-01-2010 10:25
Wat zou de trekrichting zijn?   ( 1055)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 02-01-2010 10:04
Denk naar Den Haag   ( 931)
André (Vianen) -- 02-01-2010 10:08
Re : Denk naar Den Haag   ( 849)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 02-01-2010 10:09
Re : Denk naar Den Haag   ( 764)
André (Vianen) -- 02-01-2010 10:12
Re : Denk naar Den Haag   ( 676)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 02-01-2010 10:15
Re : Denk naar Den Haag   ( 717)
Pieter (Alblasserdam) -- 02-01-2010 10:14
Maar Pieter   ( 694)
André (Vianen) -- 02-01-2010 10:19
Re : Maar Pieter   ( 569)
Pieter (Alblasserdam) -- 02-01-2010 10:35
Re : Denk naar Den Haag   ( 705)
Robin (Spijkenisse) -- 02-01-2010 10:10
  Midden-Nederland  
Gert-Jan (Haren) -- 02-01-2010 10:23
  Je bent lief!  
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 02-01-2010 10:25
Re : Waar ligt de kern van het laagje nu ergens?   ( 912)
Robin (Barendrecht) -- 02-01-2010 10:06
Re : Waar ligt de kern van het laagje nu ergens?   ( 830)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 02-01-2010 10:07
Re : Waar ligt de kern van het laagje nu ergens?   ( 796)
Robin (Barendrecht) -- 02-01-2010 10:09
Re : Waar ligt de kern van het laagje nu ergens?   ( 716)
Wietse (Groningen) -- 02-01-2010 10:14
  Zit je nu nog steeds aan de champagne?  
Robin (Barendrecht) -- 02-01-2010 10:19
Re : Zit je nu nog steeds aan de champagne?   ( 630)
Wietse (Groningen) -- 02-01-2010 10:22
  😀  
Robin (Barendrecht) -- 02-01-2010 10:25
Trekt later oost tot zuidoost.   ( 863)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 02-01-2010 10:10
Re : Trekt later oost tot zuidoost.   ( 590)
Jesper (Harderwijk,GLD) -- 02-01-2010 10:29
Re : Waar ligt de kern van het laagje nu ergens?   ( 778)
David (Beersel) -- 02-01-2010 10:14
lijkt mee te vallen   ( 593)
sebastiaan (bussum) -- 02-01-2010 10:31
Vooral die laatste afbeelding staat mij aan 🙂   ( 630)
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 02-01-2010 10:27
Re : Vooral die laatste afbeelding staat mij aan 🙂   ( 561)
Han ( Engelmanshoven) -- 02-01-2010 10:31