Klopt

Bericht van: Etienne (StOedenrodeNB) , 02-01-2010 11:46 

Wat vanochtend opviel in het bericht is dat er gesproken wordt over centimeters sneeuw in het noorden en milimeters sneeuw in het zuiden. 😉

Het zal wel een typfout zijn.

Limburg veel sneeuw komende nacht!   ( 1298)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 02-01-2010 11:40
Re : Limburg veel sneeuw komende nacht!   ( 736)
Mark (Veenendaal) -- 02-01-2010 11:43
Gok: midden van het land en Vlaanderen   ( 602)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 02-01-2010 11:59
Noorse site 0,5 cm / duitse cm of 5   ( 582)
René (Oss) -- 02-01-2010 11:56
Volgende vracht is onderweg   ( 1227)
Rachid (Groningen) -- 02-01-2010 11:47
Re : Heerlijk!   ( 637)
Wietse (Groningen) -- 02-01-2010 11:51
Re : Volgende vracht is onderweg   ( 897)
Theo (Buren Ameland) -- 02-01-2010 12:02
  Sneeuw volgens MC  
Mark (Veenendaal) -- 02-01-2010 11:49
Re : Sneeuw volgens KNMI   ( 729)
Mark (Veenendaal) -- 02-01-2010 11:54
Vreemd..   ( 698)
Richard (Spijkenisse) -- 02-01-2010 11:52
Vreemd?   ( 577)
Jim (Voorburg) -- 02-01-2010 11:57
Wind gaat draaien!   ( 688)
Mark (Veenendaal) -- 02-01-2010 11:53
  Centimeters versus milimeters  
Etienne (StOedenrodeNB) -- 02-01-2010 11:42
Re : Centimeters versus milimeters   ( 891)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 02-01-2010 11:43
Klopt   ( 725)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 02-01-2010 11:46
Ik zou ...   ( 667)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 02-01-2010 11:49
Re : Ik zou ...   ( 583)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 02-01-2010 11:55
we hebben ong. 1 cm poeder   ( 565)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 02-01-2010 12:23