Re : Wat sneeuw foto's omgeving Alkmaar

Bericht van: Roger M ( Beverwijk N-H ) , 02-01-2010 14:23 

Bewolking inderdaad al dikker op dit moment en het zal erom spannen . Regen , natte sneeuw of toch gewone sneeuw ?? Voorlopig nog geen daling van de temp. Sterker nog , is weer iets verder opgelopen naar +2.2 hier .

Wat sneeuw foto's omgeving Alkmaar   ( 1121)
Niels (Alkmaar, NH) -- 02-01-2010 14:03
Wonen wij in dezelfde provincie?   ( 673)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 02-01-2010 14:08
In Assendelft ligt ook een centimeter of 5.   ( 625)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 02-01-2010 14:13
  Zaandam ook....  
Takkie (Amstelveen) -- 02-01-2010 14:34
Ik vrees voor regen hier..   ( 496)
Jim (Voorburg) -- 02-01-2010 14:31
Re : Wat sneeuw foto's omgeving Alkmaar   ( 545)
Roger M ( Beverwijk N-H ) -- 02-01-2010 14:12
Re : Wat sneeuw foto's omgeving Alkmaar   ( 548)
Niels (Alkmaar, NH) -- 02-01-2010 14:15
Re : Wat sneeuw foto's omgeving Alkmaar   ( 509)
Roger M ( Beverwijk N-H ) -- 02-01-2010 14:23
Re : Wat sneeuw foto's omgeving Alkmaar   ( 585)
Mark (Graft) -- 02-01-2010 14:10
Re : Wat sneeuw foto's omgeving Alkmaar   ( 523)
Niels (Alkmaar, NH) -- 02-01-2010 14:13
Re : Wat sneeuw foto's omgeving Alkmaar   ( 543)
Mark (Graft) -- 02-01-2010 14:17