Echt jammer voor jullie

Bericht van: Erik (Veendam) , 02-01-2010 15:29 

Ligt er sneeuw; dooit het weer weg. Erg frustrerende lijkt me dat.
Wie altijd de wind in de rug wil hebben, komt nooit thuis

Onafgebroken lichte/matige sneeuw   ( 773)
Koos Spakman (Froombosch) -- 02-01-2010 15:17
regen   ( 1031)
Younes (Zoetermeer) -- 02-01-2010 15:20
Klopt, hier ook lichte regen.   ( 594)
Jim (Voorburg) -- 02-01-2010 15:25
Re : Klopt, hier ook lichte regen.   ( 538)
Younes (Zoetermeer) -- 02-01-2010 15:27
Echt jammer voor jullie   ( 553)
Erik (Veendam) -- 02-01-2010 15:29
Nogal ja..   ( 600)
Jim (Voorburg) -- 02-01-2010 15:32
heerlijk   ( 603)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 02-01-2010 15:34
Jij mag niet meer klagen.   ( 541)
Jim (Voorburg) -- 02-01-2010 15:37
+1 volgens mij krijgt hij vanavond ook nog wat sneeuw   ( 505)
Albert (Delfzijl) -- 02-01-2010 15:40
Gigantische kiekenpluimen hier 😀   ( 827)
Erik (Veendam) -- 02-01-2010 15:18
Schitterend Erik. 🙂   ( 612)
Koos Spakman (Froombosch) -- 02-01-2010 15:22
Hier nog wat lichte sneeuw tact -2.8   ( 555)
Albert (Delfzijl) -- 02-01-2010 15:21