Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Echt jammer voor jullie
Bericht van: Erik (Veendam) , 02-01-2010 15:29
Ligt er sneeuw; dooit het weer weg. Erg frustrerende lijkt me dat.
Quote selectie
Wie altijd de wind in de rug wil hebben, komt nooit thuis
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Onafgebroken lichte/matige sneeuw
(
773)
Koos Spakman (Froombosch) -- 02-01-2010 15:17
regen
(
1031)
Younes (Zoetermeer) -- 02-01-2010 15:20
Klopt, hier ook lichte regen.
(
594)
Jim (Voorburg) -- 02-01-2010 15:25
Re : Klopt, hier ook lichte regen.
(
538)
Younes (Zoetermeer) -- 02-01-2010 15:27
Echt jammer voor jullie
(
553)
Erik (Veendam) -- 02-01-2010 15:29
Nogal ja..
(
600)
Jim (Voorburg) -- 02-01-2010 15:32
heerlijk
(
603)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 02-01-2010 15:34
Jij mag niet meer klagen.
(
541)
Jim (Voorburg) -- 02-01-2010 15:37
+1 volgens mij krijgt hij vanavond ook nog wat sneeuw
(
505)
Albert (Delfzijl) -- 02-01-2010 15:40
Gigantische kiekenpluimen hier
(
827)
Erik (Veendam) -- 02-01-2010 15:18
Schitterend Erik.
(
612)
Koos Spakman (Froombosch) -- 02-01-2010 15:22
Hier nog wat lichte sneeuw tact -2.8
(
555)
Albert (Delfzijl) -- 02-01-2010 15:21