Re : Maakt voor mij geen verschil 🙂 Joki 10

Bericht van: Albert (Delfzijl) , 02-01-2010 22:00 

Ik loop de hele dag met een glimlach rond. Het is hier op en top winter. Geweldig mooi buiten. Ze schrijven maar wat ze niet kunnen laten.

Re : Heb je die van Ljouwert?   ( 503)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 02-01-2010 22:05
EC Pluim...   ( 1537)
Krijn (Garrelsweer gr.) -- 02-01-2010 21:35
Oper aan de bovenkant en nu hebben ze naar   ( 928)
Richard (Rijssen) -- 02-01-2010 21:37
Klassieke Zuid-Hollandse en Utrechtse (toer)tochten   ( 871)
Wallie (Lelystad) -- 02-01-2010 21:40
Re : Klassieke Zuid-Hollandse en Utrechtse (toer)tochten   ( 801)
Mark (Veenendaal) -- 02-01-2010 21:41
  Geweldig! Oper uitbijter  
Mark (Veenendaal) -- 02-01-2010 21:36
Opvallend droge pluim   ( 559)
Jelle (Hijum, Friesland) -- 02-01-2010 22:21
Re : Zo dan, die is fors zachter geworden   ( 1421)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 02-01-2010 21:43
Maakt voor mij geen verschil 🙂 Joki 10   ( 681)
Ruben (Neeroeteren) -- 02-01-2010 21:54
Re : Schrijf voor mij ook maar een JOKI 10 bij 🙂   ( 607)
Wietse (Groningen) -- 02-01-2010 21:56
  +1  
Erik (Veendam) -- 02-01-2010 22:16
Re : Maakt voor mij geen verschil 🙂 Joki 10   ( 613)
Albert (Delfzijl) -- 02-01-2010 22:00
Eigenlijk hebben jullie allemaal gelijk!   ( 626)
Lars (Antwerpen) -- 02-01-2010 22:05
  + 1  
Regi(S-M-Leerne, bij Gent) -- 02-01-2010 22:01
Sorry, pak een lineaal en leg deze er even langs kijk   ( 600)
Richard (Rijssen) -- 02-01-2010 22:12
Stuk zachter idd!   ( 862)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 02-01-2010 21:46
Re : Zo dan, die is fors zachter geworden   ( 732)
Albert (Delfzijl) -- 02-01-2010 21:52
Re : Pardon Sjoerd?   ( 783)
Wietse (Groningen) -- 02-01-2010 21:52
Ga ergens anders huilen hé   ( 703)
Kimme (Bever) -- 02-01-2010 22:00
Re : Niet nodig om op de man te spelen   ( 793)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 02-01-2010 22:09
Re : Niet nodig om op de man te spelen   ( 644)
Theo (Buren Ameland) -- 02-01-2010 22:30
Re : Niet nodig om op de man te spelen   ( 545)
Robin (Spijkenisse) -- 02-01-2010 22:36
Tien dagen vorst   ( 729)
Jan Gerke (Damwoude) -- 02-01-2010 21:54
Re : Tien dagen vorst   ( 634)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 02-01-2010 21:58
Re : ik zie geen sign. verschil   ( 512)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 02-01-2010 23:05
Re : Zo dan, die is fors zachter geworden   ( 726)
Eric, Amsterdam -- 02-01-2010 21:52
Sneeuwbedekking er wellicht uitgehaald?   ( 715)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 02-01-2010 22:00
Pluim Leeuwarden   ( 740)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 02-01-2010 22:01
  Waar staat wanneer het noordenwind wordt?  
Theo (Buren Ameland) -- 02-01-2010 22:33
10 dagen winter....😀 thx Douwe..   ( 558)
Eric (Oenkerk) -- 02-01-2010 22:13
Re : 10 dagen winter....😀 thx Douwe..   ( 509)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 02-01-2010 22:27