Re : nog meer sneeuw vandaag?

Bericht van: Ronald (Deventer) , 03-01-2010 09:43 

Nee Roy, die sneeuw uit Duitsland zal ons niet bereiken. Aleen het noordwestelijk kustgebied heeft vandaag enkele sneeuwbuien.

nog meer sneeuw vandaag?   ( 1005)
Roy (Deventer) -- 03-01-2010 09:38
Guidance: meest droog, morgen mix regen en natte sneeuw   ( 874)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 03-01-2010 09:51
Re : Guidance: meest droog, morgen mix regen en natte sneeuw   ( 477)
Ernest (Maassluis) -- 03-01-2010 11:02
Re : nog meer sneeuw vandaag?   ( 776)
Ronald (Deventer) -- 03-01-2010 09:43
Radar ziet niet alles. Sneeuwt hier gewoon lichtjes.   ( 941)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 03-01-2010 09:46
Re : nog meer sneeuw vandaag?   ( 815)
Roy (Deventer) -- 03-01-2010 09:45
Re : nog meer sneeuw vandaag?   ( 612)
Ronald (Deventer) -- 03-01-2010 09:49