1979, was voornamelijk stuifsneeuw

Bericht van: Ton (Grootebroek) , 03-01-2010 11:07 

Volgens mij deden jullie in 1979 ook aardig mee.

vanaf het bevroren IJsselmeer, wat hier terecht kwam.

Hier een vergelijkbaar beeld als in Alkmaar, zal straks eens wat foto`s maken. (Voordat het weer sneeuwt)

Noord-Holland noemen we wel de Witte Driehoek.

Wakker worden in winterwonderland 😀   ( 1157)
Niels (Alkmaar, NH) -- 03-01-2010 10:03
Re : Houthalen 5 vette cm!!!!!   ( 615)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 03-01-2010 10:20
  Wondermooie foto's!  
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 03-01-2010 10:08
Hey, dat is mijn titel! 😉   ( 532)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 03-01-2010 10:15
Re : Wakker worden in winterwonderland 😀   ( 733)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 03-01-2010 11:15
Prachtige foto's!   ( 571)
Rico (Den Bosch) -- 03-01-2010 10:06
Prachtig Niels!   ( 518)
Erik (Veendam) -- 03-01-2010 10:19
De gouden driehoek maar uitbreiden?   ( 572)
Niels (Alkmaar, NH) -- 03-01-2010 10:26
Re : De gouden driehoek maar uitbreiden?   ( 525)
Frank (Landsmeer) -- 03-01-2010 10:45
Akkoord hoor!   ( 465)
Erik (Veendam) -- 03-01-2010 10:40
1979, was voornamelijk stuifsneeuw   ( 504)
Ton (Grootebroek) -- 03-01-2010 11:07