Re : Kanttekeningetje Jelle

Bericht van: Jelle (Ham) , 03-01-2010 21:55 

Schaalverdeling is aangepast bij neerslag 🙂


Ik doelde vooral op het feit dat er meer lijntjes voor neerslag gaan dan vanmorgen en dus ook iets meer minder koude(onder 0°C) lijntjes. De schaal heeft vooral met de hoeveelheid te maken.🙂

Een stabiele droge oostenwind wordt het inderdaad niet zo voorlopig en ik kan daar mee leven als sneeuwliefhebber en als inwoner van de Kempen.😉

Aan de kust zijn ze zowiezo gevoeliger voor aanlandige wind en dus ook (tijdelijke) dooi.

De pluim   ( 1663)
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 03-01-2010 21:35
Mwoah..   ( 1054)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 03-01-2010 21:38
Re : Mwoah..   ( 820)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 03-01-2010 21:40
Wel je rol blijven spelen hé Stefan   ( 935)
Wim (Lomm) ( 18m) -- 03-01-2010 21:40
Re : Wel je rol blijven spelen hé Stefan   ( 847)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 03-01-2010 21:45
Re :   ( 752)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 03-01-2010 21:49
Re :   ( 659)
Wim (Lomm) ( 18m) -- 03-01-2010 21:52
Re :   ( 866)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 03-01-2010 21:55
Re :   ( 650)
Wim (Lomm) ( 18m) -- 03-01-2010 21:58
Re :   ( 652)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 03-01-2010 22:00
Re : Mwoah..   ( 730)
Jelle (Ham) ( 23m) -- 03-01-2010 21:44
Kanttekeningetje Jelle   ( 743)
Wim (Lomm) ( 18m) -- 03-01-2010 21:47
Re : Kanttekeningetje Jelle   ( 623)
Jelle (Ham) ( 23m) -- 03-01-2010 21:55
Re : Mwoah..   ( 690)
Jaap (Gouda) -- 03-01-2010 21:50
Re : Mwoah..   ( 585)
Jelle (Ham) ( 23m) -- 03-01-2010 21:59
Vroeg of laat word het toch lente!   ( 777)
Bart(Doetinchem) -- 03-01-2010 21:43
Oper bij de zachtsten op het eind..   ( 949)
Krijn (Garrelsweer gr.) -- 03-01-2010 21:38
Re : Oper bij de zachtsten op het eind..   ( 815)
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 03-01-2010 21:39
Re : Oper bij de zachtsten op het eind..   ( 736)
Krijn (Garrelsweer gr.) -- 03-01-2010 21:40
Re : Oper bij de zachtsten op het eind..   ( 712)
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 03-01-2010 21:44
  Wederom geweldige pluim! 🙂  
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 03-01-2010 21:38
Fantastisch! 🙂   ( 879)
Jan Gerke (Damwoude) -- 03-01-2010 21:39
Re : Fantastisch! 🙂   ( 798)
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 03-01-2010 21:40
Re : Toenemende wind in het weekend   ( 786)
Wietse (Groningen) -- 03-01-2010 21:42
Re : Toenemende wind in het weekend   ( 765)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 03-01-2010 21:44
Re : Toenemende wind in het weekend   ( 677)
Richard (Spijkenisse) -- 03-01-2010 21:47
Uitstekend   ( 770)
Albert (Delfzijl) -- 03-01-2010 21:41
goed   ( 660)
Younes (Zoetermeer) -- 03-01-2010 21:46
Wat moeten we hier nou van zeggen?   ( 729)
Erik (Veendam) -- 03-01-2010 21:50
Aanhoudend winterweer   ( 977)
Wim (Lomm) ( 18m) -- 03-01-2010 21:38
Nachten wo-do en vr-za weer bitterkoud.   ( 809)
Jim (Voorburg) -- 03-01-2010 21:45
Pluim Leeuwarden   ( 725)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 03-01-2010 21:59
Tweede helft van de week erg koud!   ( 610)
Jan Gerke (Damwoude) -- 03-01-2010 22:04