Veel te grove model van weerdirect, Die regen kan ook voor

Bericht van: Riccardo Ricci (Nunspeet, Noordwest Veluwe) , 03-01-2010 22:15 

de wadden en direct langs de kust zijn.

In vind het geen fijn model van weerdirect, veel te grove
Winterliefhebber, Stormliefhebber, Onweerliefhebber.

morgen alweer regen   ( 1503)
Younes (Zoetermeer) -- 03-01-2010 22:01
Inderdaad..   ( 953)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 03-01-2010 22:03
Volendam ligt niet zo ver van jou hoor Steph   ( 692)
Wim (Lomm) ( 18m) -- 03-01-2010 22:08
Re : Inderdaad..   ( 888)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 03-01-2010 22:04
Re : Inderdaad..   ( 769)
Jaap (Gouda) -- 03-01-2010 22:07
Verrek...   ( 735)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 03-01-2010 22:11
Re : Verrek...   ( 697)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 03-01-2010 22:13
Re : Stephan, wat zeur je nou!?!?!   ( 873)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 03-01-2010 22:08
Jij kan beter koffie gaan drinken. 🙁   ( 663)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 03-01-2010 22:13
Re : Inderdaad..   ( 579)
Sam Purmer -- 03-01-2010 23:18
Veel te grove model van weerdirect, Die regen kan ook voor   ( 746)
Riccardo Ricci (Nunspeet, Noordwest Veluwe) -- 03-01-2010 22:15
Ja, er staat hier sneeuw ingetekend..   ( 619)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 03-01-2010 22:31