Draait bovendien in, is voor het noorden bestemd

Bericht van: Jorge (Middelburg) , 04-01-2010 17:18 

Ik zie sneeuwbuien verder mogelijk pas morgenochtend voor het uiterste zuidwesten. Als dat ding volgens UKMO komt afzakken...

Vlaardingen opgeschrikt door vreemd natuurverschijnsel   ( 1646)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 04-01-2010 17:08
  Haha:P Misschien is dat over 100 jaar echt wel zo!  
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 04-01-2010 17:10
Re : Haha:P Misschien is dat over 100 jaar echt wel zo!   ( 798)
Sander (Wageningen) -- 04-01-2010 17:28
Eerder hoor! In 2012 draait het aardmagnetische veld   ( 610)
Ton (Grootebroek) -- 04-01-2010 18:14
Slecht nieuws   ( 1941)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 04-01-2010 17:10
Re : Slecht nieuws   ( 1185)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 04-01-2010 17:14
Balen voor jullie   ( 868)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 04-01-2010 17:20
Draait bovendien in, is voor het noorden bestemd   ( 1114)
Jorge (Middelburg) -- 04-01-2010 17:18
...en het Noorden heet hem ehh.. 'warm' welkom   ( 942)
Hans (Holsloot/Wageningen) -- 04-01-2010 17:23
Deels   ( 717)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 04-01-2010 17:39
Ja komt u maar 😀   ( 857)
Rachid (Groningen) -- 04-01-2010 17:23
Re : Ik zag net flinke ijskappen boven Z-Holland   ( 1137)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 04-01-2010 17:28
Re : Ik zag net flinke ijskappen boven Z-Holland   ( 604)
Takkie (Amstelveen) -- 04-01-2010 18:09
Re : Slecht nieuws   ( 908)
Jeroen K (zoetermeer) -- 04-01-2010 17:23
Re : Slecht nieuws   ( 593)
Robin (Spijkenisse) -- 04-01-2010 18:09
Re : Vlaardingen opgeschrikt door vreemd natuurverschijnsel   ( 783)
Peter (Maassluis) -- 04-01-2010 17:17