Vooral in N Nederland ofwel ten N van de grote rivieren.

Bericht van: Rico (Zwanenburg) , 04-01-2010 17:57 


Gaat dit sneeuw opleveren in NL en Belgie? (edit zie ander   ( 1413)
Roelant (Utrecht-West) -- 04-01-2010 17:52
  Vooral in N Nederland ofwel ten N van de grote rivieren.  
Rico (Zwanenburg) -- 04-01-2010 17:57
Volgens guidance:   ( 1218)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 04-01-2010 18:00
Re : Volgens guidance:   ( 912)
Roelant (Utrecht-West) -- 04-01-2010 18:03
Re : Volgens guidance:   ( 801)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 04-01-2010 18:06
Re : Volgens guidance:   ( 742)
Roelant (Utrecht-West) -- 04-01-2010 18:09
Ook volgens guidance:   ( 640)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 04-01-2010 18:12
Re : Volgens guidance:   ( 888)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 04-01-2010 18:04
Re : Volgens guidance:   ( 802)
Pieter (Alblasserdam) -- 04-01-2010 18:08
Re : Volgens guidance:   ( 722)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 04-01-2010 18:11
Re : Volgens guidance:   ( 718)
Takkie (Amstelveen) -- 04-01-2010 18:11
Die nieuwe storing is er morgen pas; vannacht een buienlijn   ( 973)
Rachid (Groningen) -- 04-01-2010 18:11
Re : Die nieuwe storing is er morgen pas; vannacht een buienlijn   ( 962)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 04-01-2010 18:17
Je hebt gelijk   ( 661)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 04-01-2010 18:15
Re : Volgens guidance:   ( 729)
David (Beersel) -- 04-01-2010 18:09
Re : Volgens guidance:   ( 702)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 04-01-2010 18:12
Volgens de buienradar is het minder actief dan het op de sat   ( 763)
Roelant (Utrecht-West) -- 04-01-2010 18:11
  Nog minder dan voor NL  
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 04-01-2010 18:11