Hierbij bevestiging daarvan!

Bericht van: Lars (Antwerpen) , 04-01-2010 21:08 

Woensdrecht niet zo bijster ver hier vandaan en hier nog steeds sneeuwval. De ene na de andere bui lost hier wat sneeuw, momenteel gaan we toch naar zo'n 3-4cm, officiƫle meting volgt!

cad nu voor de kust?   ( 1419)
Waldo (Arnhem) -- 04-01-2010 20:29
  Zeer dichte mist: Zicht 50 m.  
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 04-01-2010 20:33
Satelliet foto's ontwikkelingen   ( 1101)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 04-01-2010 20:57
  Was is dat , een "cad" ?  
Wout(Hillegom|ZH|NL) ( 1m) -- 04-01-2010 20:43
Storm in een glas water   ( 939)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 04-01-2010 20:47
  Bedankt!  
Wout(Hillegom|ZH|NL) ( 1m) -- 04-01-2010 20:56
  Re : Cold Air Development  
Pieter (Alblasserdam) -- 04-01-2010 20:48
Cold Air Development   ( 943)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 04-01-2010 20:50
Oog van de naald?   ( 660)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 04-01-2010 21:16
Wat valt er uit de buien in Zeeland?   ( 975)
Jim (Voorburg) -- 04-01-2010 20:39
Hier in woensdrecht valt   ( 833)
Marsel (Rotterdam) -- 04-01-2010 20:48
Hierbij bevestiging daarvan!   ( 638)
Lars (Antwerpen) -- 04-01-2010 21:08
Re : Wat valt er uit de buien in Zeeland?   ( 859)
Johny (Hulst) -- 04-01-2010 20:43
Re : Wat valt er uit de buien in Zeeland?   ( 647)
Nathan (ZO Azie/Oceanie) ( 1m) -- 04-01-2010 20:59
In de regel sneeuw, daar waar het te warm is   ( 580)
Jorge (Middelburg) -- 04-01-2010 21:31
Re : Wat valt er uit de buien in Zeeland?   ( 559)
Peter (Maassluis) -- 04-01-2010 21:37