En nog wat gewone foto`s

Bericht van: Ton (Grootebroek) , 05-01-2010 12:53 





Deze laatste foto is de situatie van het ijs in het dorp.


Foto Markermeer   ( 1531)
Ton (Grootebroek) -- 05-01-2010 12:46
En nog wat gewone foto`s   ( 1096)
Ton (Grootebroek) -- 05-01-2010 12:53
Noem dat maar ''gewone'' foto's 🙂   ( 667)
Eric (Sprundel) -- 05-01-2010 13:00
  Het went snel, inmiddels nog meer sneeuw erbij! 😀  
Ton (Grootebroek) -- 05-01-2010 13:04
Re : En nog wat gewone foto`s   ( 666)
Rob (Lisse) -- 05-01-2010 12:59
Re : En nog wat gewone foto`s   ( 603)
Ton (Grootebroek) -- 05-01-2010 13:06
Re : En nog wat gewone foto`s   ( 480)
Rob (Lisse) -- 05-01-2010 14:51