Re : Vraag i.v.m winterbanden.

Bericht van: Lennart (Ottersum) , 05-01-2010 12:56 

Regenbanden hebben alleen een ander profiel, maar dezelfde rubberhardheid als gewone banden. Als er een ijsbergje met ijsicoon instaat zijn het winterbanden.

Het wordt serieus in Zweden   ( 1587)
Jeroen (Centr A`pen) -- 05-01-2010 12:06
Off topic - "Hittekanon ontdooit wegen"   ( 1554)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 05-01-2010 12:12
Zag het op het journaal ja, lijkt me echt een enorme   ( 969)
Bas C. (Zürich, CH) -- 05-01-2010 12:15
of echte winterbanden   ( 786)
Jeroen (Centr A`pen) -- 05-01-2010 12:20
Winterbanden gewoon verplicht stellen in NL   ( 800)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 05-01-2010 12:22
Re : Winterbanden gewoon verplicht stellen in NL   ( 736)
peter (utrecht) -- 05-01-2010 12:33
Artikel is oud en niet actueel   ( 645)
Constantijn(Bonn) -- 05-01-2010 12:50
Vraag i.v.m winterbanden.   ( 813)
Lars (Antwerpen) -- 05-01-2010 12:23
zie artikel netonline.be   ( 706)
Sietse (Den Haag) -- 05-01-2010 13:08
Re : Vraag i.v.m winterbanden.   ( 655)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 05-01-2010 12:56
Re : Vraag i.v.m winterbanden.   ( 715)
Jeroen (Centr A`pen) -- 05-01-2010 12:28
Re : Vraag i.v.m winterbanden.   ( 693)
Lars (Antwerpen) -- 05-01-2010 12:35
Tekort aan strooizout   ( 833)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 05-01-2010 12:20
Re : Tekort aan strooizout   ( 730)
Bas C. (Zürich, CH) -- 05-01-2010 12:25
Re : Off topic - "Hittekanon ontdooit wegen"   ( 607)
Takkie (Amstelveen) -- 05-01-2010 13:18
Super, Zweden is echt een prachtig land, ook wat betreft   ( 819)
Bas C. (Zürich, CH) -- 05-01-2010 12:19
Re : Super, Zweden is echt een prachtig land, ook wat betreft   ( 735)
Jeroen (Centr A`pen) -- 05-01-2010 12:30
Re : Super, Zweden is echt een prachtig land, ook wat betreft   ( 588)
Bas C. (Zürich, CH) -- 05-01-2010 13:12
bij ons vakantiehuis in Mellerud wordt het -20 graden   ( 803)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 05-01-2010 12:20
Re : bij ons vakantiehuis in Mellerud wordt het -20 graden   ( 725)
Jeroen (Centr A`pen) -- 05-01-2010 12:22
Re : bij ons vakantiehuis in Mellerud wordt het -20 graden   ( 753)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 05-01-2010 12:24