Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Tx/Tn EC oper 12z
Bericht van: Rachid (Groningen) , 05-01-2010 20:51
14: -3/5
Typfout neem ik aan?
Lekkere temperaturen hoor!
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Tx/Tn EC oper 12z *edit*
(
1517)
Pieter (Alblasserdam) -- 05-01-2010 20:50
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
906)
Oud-Gebruiker <ID-647>
(
7m)
-- 05-01-2010 20:54
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
808)
Pieter (Alblasserdam) -- 05-01-2010 21:02
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
705)
Oud-Gebruiker <ID-647>
(
7m)
-- 05-01-2010 21:05
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
653)
Pieter (Alblasserdam) -- 05-01-2010 21:12
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
637)
Oud-Gebruiker <ID-647>
(
7m)
-- 05-01-2010 21:19
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
647)
Pieter (Alblasserdam) -- 05-01-2010 21:26
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
741)
Hans (Hulsen)
(
11m)
-- 05-01-2010 20:59
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
769)
Oud-Gebruiker <ID-647>
(
7m)
-- 05-01-2010 21:01
Heb je die 2 graden afwijking er al bijgedaan?
(
810)
Chris vd Bos (Haarlem)
(
-3m)
-- 05-01-2010 21:01
Re : Heb je die 2 graden afwijking er al bijgedaan?
(
610)
Jeroen(Hoorn)
(
-2m)
-- 05-01-2010 21:05
Re : Heb je die 2 graden afwijking er al bijgedaan?
(
710)
Pieter (Alblasserdam) -- 05-01-2010 21:05
Re : Heb je die 2 graden afwijking er al bijgedaan?
(
591)
Robin (Spijkenisse) -- 05-01-2010 21:10
Dank, we wachten geduldig af
(
625)
Chris vd Bos (Haarlem)
(
-3m)
-- 05-01-2010 21:12
Ik vraag het me ook af hoor...
(
642)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 05-01-2010 21:20
Re : Dank, we wachten geduldig af
(
601)
Pieter (Alblasserdam) -- 05-01-2010 21:21
Prima! op en top winter
(
857)
Hans (Hulsen)
(
11m)
-- 05-01-2010 20:55
1 kaartje
(
954)
Ruben (Neeroeteren) -- 05-01-2010 21:25
Ja, dat idee had ik al
(
596)
Jan Gerke (Damwoude) -- 05-01-2010 21:31
Re : 1 kaartje
(
574)
Pieter (Alblasserdam) -- 05-01-2010 21:50
Prima!
(
897)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 05-01-2010 20:54
10 ijsdagen, gem. januari temp. circa -3,5
(
850)
sebastiaan (bussum) -- 05-01-2010 21:00
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
900)
Robin (Spijkenisse) -- 05-01-2010 20:57
Waarom zou die -3 niet kloppen voor De Bilt?
(
972)
Mathijs (Brugge)
(
4m)
-- 05-01-2010 20:59
Lijkt me ook te laag
(
698)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 05-01-2010 21:05
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
674)
Hans (Hulsen)
(
11m)
-- 05-01-2010 21:01
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
645)
Robin (Spijkenisse) -- 05-01-2010 21:04
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
658)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 05-01-2010 21:05
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
610)
Robin (Spijkenisse) -- 05-01-2010 21:09
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
674)
Ton (Papendrecht) -- 05-01-2010 21:05
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
648)
Pieter (Alblasserdam) -- 05-01-2010 21:09
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
612)
Ton (Papendrecht) -- 05-01-2010 21:15
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
595)
Hans (Hulsen)
(
11m)
-- 05-01-2010 21:14
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
970)
Rachid (Groningen) -- 05-01-2010 20:51
Re : Tx/Tn EC oper 12z
(
912)
Wietse (Groningen) -- 05-01-2010 20:52
@ pieter, stand van zaken
(
711)
Oud-Gebruiker <ID-534> -- 05-01-2010 21:03
Waarschuwing windchill as zaterdag/zondag?
(
732)
Lars (Antwerpen) -- 05-01-2010 21:08