Re : Vandaag starten we met 36, volgens de pluim van vrijdagavond

Bericht van: Ben (Lelystad) , 05-01-2010 22:48 

Vooral gisteren en vandaag zijn behoorlijk overschat. De begintoestand van die 12Z pluim was overigens nog niet goed, omdat daarin de productie over 1 januari geschat werd. Het getal zou moeten beginnen met 25, maar de tussenstand was 27,6 aan het begin van 2 januari. Verificatie levert onderstaand beeld op (productie vandaag is geschat op 0,7°C, tot 22u was het 0,43°C met nog drie uur te gaan).

Gr. Ben

Bericht laatst bijgewerkt: 05-01-2010 22:51

15 daagse pluim ECMWF   ( 2235)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 05-01-2010 22:03
Kouder!   ( 981)
Anthony (Rotterdam) -- 05-01-2010 22:10
Vorstperiode duurt voort in De Bilt   ( 1129)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 05-01-2010 22:15
  WOW!! wat een winter.  
Younes (Zoetermeer) -- 05-01-2010 22:16
uitstekend!!   ( 860)
Younes (Zoetermeer) -- 05-01-2010 22:18
Einde lijkt veel op gisteren, verder prima 🙂   ( 989)
Jim (Voorburg) -- 05-01-2010 22:09
Re : Iets kouder dan die van vanochtend   ( 883)
Wietse (Groningen) -- 05-01-2010 22:11
En het strooizout is op   ( 961)
Younes (Zoetermeer) -- 05-01-2010 22:23
Spek glad!! ...   ( 873)
Richard (Spijkenisse) -- 05-01-2010 22:25
Re : Spek glad!! ...   ( 747)
Anthony (Rotterdam--) -- 05-01-2010 22:34
Re : Spek glad!! ...   ( 701)
Richard (Spijkenisse) -- 05-01-2010 22:37
Re : Spek glad!! ...   ( 660)
Anthony (Rotterdam--) -- 05-01-2010 22:40
Re : Spek glad!! ...   ( 669)
Richard (Spijkenisse) -- 05-01-2010 22:43
Hier nog genoeg zout...   ( 828)
Wilber (Ulft) -- 05-01-2010 22:26
Hier ook Wilber   ( 732)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 05-01-2010 22:34
Re : Hier ook Wilber   ( 743)
Sebas (Weesp) -- 05-01-2010 23:02
  Hier volgens mij ook, want ik zie ze amper rondrijden 😉  
Arnaud (Doetinchem) -- 05-01-2010 22:41
  Alhoewel, de wegen op de terug weg wel goed eruit zagen.  
Arnaud (Doetinchem) -- 05-01-2010 22:41
Pluim lijkt te kiezen voor Scandi-vrieskou 🙂   ( 1541)
Jan Gerke (Damwoude) -- 05-01-2010 22:07
Re : Pluim lijkt te kiezen voor Scandi-vrieskou 🙂   ( 1261)
Ernest (Maassluis) -- 05-01-2010 22:25
Re : Pluim lijkt te kiezen voor Scandi-vrieskou 🙂   ( 982)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 05-01-2010 22:34
Re : Pluim lijkt te kiezen voor Scandi-vrieskou 🙂   ( 836)
Ernest (Maassluis) -- 05-01-2010 22:47
Ik zit hier deze winter uitstekend   ( 1070)
Jan Gerke (Damwoude) -- 05-01-2010 22:30
Re : Ik zit hier deze winter uitstekend   ( 936)
Ernest (Maassluis) -- 05-01-2010 22:32
Re : Pluim lijkt te kiezen voor Scandi-vrieskou 🙂   ( 857)
Peter (Maassluis) -- 05-01-2010 22:37
Re : Pluim lijkt te kiezen voor Scandi-vrieskou 🙂   ( 811)
Ernest (Maassluis) -- 05-01-2010 22:55
Re : Pluim lijkt te kiezen voor Scandi-vrieskou 🙂   ( 701)
Peter (Maassluis) -- 05-01-2010 23:14
Verwachte IJsgroei MN   ( 1387)
Mark (Veenendaal) -- 05-01-2010 22:09
Re : Verwachte IJsgroei MN   ( 778)
Niek (Enschede) -- 05-01-2010 22:42
Heeft er iemand nog superlatieven over?   ( 884)
Hans (Holsloot/Wageningen) -- 05-01-2010 22:21
Re : 15 daagse pluim ECMWF   ( 816)
Ernest (Maassluis) -- 05-01-2010 22:37
Donderdagnacht wat strenge vorst erover   ( 784)
Wietse (Groningen) -- 05-01-2010 22:41
Re : Donderdagnacht wat strenge vorst erover   ( 694)
Ernest (Maassluis) -- 05-01-2010 23:04
  Geweldig weer! 🙂  
Roland (Maastricht) ( 80m) -- 05-01-2010 22:48
  Dit wordt echt een winter zonder einde! geweldig!! 😀  
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 05-01-2010 22:07
  Ik hoop het wel 😉  
Richard (Rijssen) -- 05-01-2010 22:26
oude vertrouwde 15 daagse   ( 1251)
Mark (Veenendaal) -- 05-01-2010 22:18
Maar wel een flinke bult in het weekend, met name de   ( 944)
Arnaud (Doetinchem) -- 05-01-2010 22:26
Re : 15 daagse pluim ECMWF   ( 1119)
Ernest (Maassluis) -- 05-01-2010 22:21
Re : 15 daagse pluim ECMWF   ( 1000)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 05-01-2010 22:23
Re : 15 daagse pluim ECMWF   ( 835)
Willem (Gent) -- 05-01-2010 22:27
Re : 15 daagse pluim ECMWF   ( 785)
Ernest (Maassluis) -- 05-01-2010 22:30
Frisjes!   ( 1079)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 05-01-2010 22:08
Frisjes! ...   ( 922)
Richard (Spijkenisse) -- 05-01-2010 22:10
  Dat is virtuele sneeuw  
Etienne (StOedenrodeNB) -- 05-01-2010 22:08
Hellmannen!   ( 1181)
Mark (Veenendaal) -- 05-01-2010 22:13
Vandaag starten we met 36, volgens de pluim van vrijdagavond   ( 1240)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 05-01-2010 22:21
Kritikeur   ( 930)
Kimme (Bever) -- 05-01-2010 22:30
Kom niet aan onze heilige Hellmann Kimme 😉   ( 797)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 05-01-2010 22:33
Laat iedereen zijn hobby toch beleven   ( 715)
Stijn (Leuven) -- 05-01-2010 22:42
Hellman bestaat niet eens in België 😉   ( 736)
Kimme (Bever) -- 05-01-2010 22:49
Die sneeuwfout is er nu toch wel uit?   ( 855)
Anthony (Rotterdam) -- 05-01-2010 22:36
Ik weet het niet, meteoplaze pluimen zijn er nog niet   ( 772)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 05-01-2010 22:40
EC presteert prima op KT en LT   ( 701)
Wietse (Groningen) -- 05-01-2010 22:50
Re : denk dat het niet te vergelijken is   ( 629)
Ernest (Maassluis) -- 05-01-2010 23:00
En hoe gaat EC scoren met de sneeuw uit de pluim?   ( 724)
Kimme (Bever) -- 05-01-2010 22:51
Re : Ik weet het niet, meteoplaze pluimen zijn er nog niet   ( 708)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 05-01-2010 22:54
Ahh ze staan erop nu, sneeuwfout zit er nog in   ( 758)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 05-01-2010 22:42
Re : Ahh ze staan erop nu, sneeuwfout zit er nog in   ( 731)
Anthony (Rotterdam) -- 05-01-2010 22:48
Re : Vandaag starten we met 36, volgens de pluim van vrijdagavond   ( 1005)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 05-01-2010 22:48
Re : Vandaag starten we met 36, volgens de pluim van vrijdag   ( 578)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 06-01-2010 07:25
Re : Vandaag starten we met 36, volgens de pluim van vrijdag   ( 567)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 06-01-2010 09:41
  Zeer matige oper, wel extreme windchill  
Richard (Rijssen) -- 05-01-2010 22:26
ECMWF Tmax TMin ( Leeuwarden)   ( 661)
Johann (Termen, Wallis) - 1020 MuM ( 1020m) -- 05-01-2010 23:43