Ik vraag mij iets af frank

Bericht van: Mathijs (Brugge) , 06-01-2010 11:23 

Hoe komt het dat die 'warme' tong berekend wordt, te starten vanaf zeeland tot aan het oosten?

GFS 06Z: steenkoude vrijdagnacht   ( 1718)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 06-01-2010 11:19
Ik vraag mij iets af frank   ( 1258)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 06-01-2010 11:23
Daar berekent GFS bewolking...   ( 1061)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 06-01-2010 11:24
Re : Daar berekent GFS bewolking...   ( 690)
Roy (Langenfeld, DE) -- 06-01-2010 11:44
  Ah ok!  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 06-01-2010 11:25
vraagje 3 uur neerslagkaarten   ( 816)
David (Beersel) -- 06-01-2010 11:36
  Ja, zo goed als niets..  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 06-01-2010 11:41
Dat is < 1 mm   ( 591)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 06-01-2010 11:42
GFS oper zal in ensemble omhoog gaan   ( 891)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 06-01-2010 11:41
De Control wellicht naar beneden   ( 829)
Ruben (Neeroeteren) -- 06-01-2010 12:16
  Zie je ook in de pluim. Op naar de -20!  
Alwin (Zeist-West) -- 06-01-2010 11:21
Zaterdag: ijzig koud en lichte sneeuw in oosten   ( 1352)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 06-01-2010 11:23
Zondag ook flink kouder!   ( 1303)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 06-01-2010 11:26
Ik stop maar even: daarna ook diepvries...   ( 1141)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 06-01-2010 11:29
Re : Ik stop maar even: daarna ook diepvries...   ( 994)
Michel (Appingedam) -- 06-01-2010 11:31
Re : Even ademhalen Frank   ( 939)
Ernest (Maassluis) -- 06-01-2010 11:37
Ik ben helemaal leeg na zo'n run   ( 820)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 06-01-2010 11:46
Re : Wind moet naar O of ZO   ( 890)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 06-01-2010 11:41
+1   ( 701)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 06-01-2010 11:44
Re : +1   ( 564)
Ernest (Maassluis) -- 06-01-2010 12:07
Re : Zaterdag: ijzig koud en lichte sneeuw in oosten   ( 951)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 06-01-2010 11:36
Huh? Vrijdag en zaterdag zijn de koudste dagen   ( 846)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 06-01-2010 11:40
In het GKB is toch stralingskou mogelijk?   ( 778)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 06-01-2010 11:45
Jazeker...   ( 668)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 06-01-2010 11:48
Re : Zaterdag: ijzig koud en lichte sneeuw in oosten   ( 498)
Robin (Spijkenisse) -- 06-01-2010 13:07
Yep, alles ziet er goed uit   ( 910)
Wallie (Lelystad) -- 06-01-2010 11:25