Kijk ff laatste GFS kaart +124h

Bericht van: René (Oss) , 06-01-2010 19:45 

Lijkt me zo dat ook hier het e.e.a. gaat vallen. Het lijkt te activeren aan de noordzijde van neerslaggebied


Daisy sensatie ? of ?   ( 1285)
Theo (Venlo) -- 06-01-2010 19:12
Kijk ff laatste GFS kaart +124h   ( 770)
René (Oss) -- 06-01-2010 19:45
Klopt dit wel René???   ( 664)
Mark (Veenendaal) -- 06-01-2010 19:59
Je twijfelt toch niet aan mijn oprechtheid he   ( 579)
René (Oss) -- 06-01-2010 20:14
Re : Kijk ff laatste GFS kaart +124h   ( 639)
Naut (Meppel) -- 06-01-2010 20:23
Re : Kijk ff laatste GFS kaart +124h   ( 787)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 06-01-2010 19:51
Re : Kijk ff laatste GFS kaart +124h   ( 592)
Theo (Venlo) -- 06-01-2010 19:59
Re : Daisy sensatie ? of ?   ( 889)
Gunther - Bonheiden -- 06-01-2010 19:12