Prachtig zeg!, meteen een flashback

Bericht van: Niels (Alkmaar, NH) , 06-01-2010 22:12 

van afgloope zaterdag avond. Vandaag heeft het hier ook aardig gesneeuwd, zo'n 2,5 uur bij elkaar.

Foto zondag ochtend.


Sneeuwfoto's! *10 PICS*   ( 1390)
Bas (Amsterdam-West) -- 06-01-2010 21:41
  Mooi Bas, leuk om van de regio wat te zien  
Pieter(Hoofddorp) -- 06-01-2010 21:57
Prachtig zeg!, meteen een flashback   ( 940)
Niels (Alkmaar, NH) -- 06-01-2010 22:12
Mooi. 🙂   ( 665)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 06-01-2010 22:18
Re : Mooi. 🙂   ( 606)
Niels (Alkmaar, NH) -- 06-01-2010 22:42
Ongelofelijk inderdaad.   ( 740)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 06-01-2010 21:55
Re : Ongelofelijk inderdaad.   ( 701)
Bas (Amsterdam-West) -- 06-01-2010 21:58
  Mooi hoor Bas! 🙂  
Jaap (Gouda) -- 06-01-2010 21:59
Totaalwinter!   ( 915)
Maartje (Hellevoetsluis) -- 06-01-2010 22:08
Re : Totaalwinter!   ( 629)
Bas (Amsterdam-West) -- 06-01-2010 23:13