Re : inderdaad, maar hij wordt met de run minder....

Bericht van: Albert (Delfzijl) , 06-01-2010 22:54 

[...]

Stefan had het over de verzachting na de 14e. Het aantal lijntjes die verzachting geeft wordt met de run minder

Klopt vanochtend waren het er meer. 🙂 Hoe dan ook we gaan gewoon nog tien dagen winter houden en daarna weten we het niet. Stefan ook niet en dat vinden sommige niet fijn. 😀 Dus gewoon genieten .

15 daagse pluim ECMWF   ( 1665)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 06-01-2010 22:12
Voor de betrouwbare termijn goed..   ( 945)
Marcel (Den Haag) -- 06-01-2010 22:18
JMA 14 Januari   ( 1047)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 06-01-2010 22:35
Re : Voor de betrouwbare termijn goed..   ( 782)
Robin (Spijkenisse) -- 06-01-2010 22:24
Re : 15 daagse pluim ECMWF   ( 890)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 06-01-2010 22:24
Re : 15 daagse pluim ECMWF   ( 856)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 06-01-2010 22:26
inderdaad, maar hij wordt met de run minder....   ( 858)
Eddy (Ommen) -- 06-01-2010 22:28
Re : inderdaad, maar hij wordt met de run minder....   ( 662)
Jelle (Ham) ( 23m) -- 06-01-2010 22:39
Re : inderdaad, maar hij wordt met de run minder....   ( 711)
Eddy (Ommen) -- 06-01-2010 22:41
Re : inderdaad, maar hij wordt met de run minder....   ( 632)
Albert (Delfzijl) -- 06-01-2010 22:54
Hmmm..ik vind dit een normale pluim   ( 798)
Jorge (Middelburg) -- 06-01-2010 22:31
Re : Hmmm..ik vind dit een normale pluim   ( 668)
Ernest (Maassluis) -- 06-01-2010 22:47
Windstoten tot bij 90 km/u voor NW op zaterdag   ( 764)
Nathan (ZO Azie/Oceanie) ( 1m) -- 06-01-2010 22:33
temp. pluim oud en nieuw   ( 1080)
sebastiaan (bussum) -- 06-01-2010 22:22