Nonsens bericht. Men hoopt dat...

Bericht van: Dirk (Sneek) , 07-01-2010 11:24 

Wederom media gebrul om niets.
Plopperdeplop en veel sneeuw

11stedentocht komt eraan lees dit bericht !!   ( 1584)
mark wolvenne terwolde -- 07-01-2010 11:21
Nonsens bericht. Men hoopt dat...   ( 1160)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 07-01-2010 11:24
Hoeze gelul   ( 969)
mark wolvenne terwolde -- 07-01-2010 11:29
Re : 11stedentocht komt eraan lees dit bericht !!   ( 950)
Marco-Woerden -- 07-01-2010 11:24
Niet om de zeuren maar even praktisch gezien,   ( 866)
FransOmatic (Breda) -- 07-01-2010 11:27
Hovercrafts maken al het ijs kapot   ( 1111)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 07-01-2010 11:25
Re : Hovercrafts maken al het ijs kapot   ( 923)
Tjerk (Utrecht) -- 07-01-2010 11:27
Re : Hovercrafts maken al het ijs kapot   ( 884)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 07-01-2010 11:28
Re : Hovercrafts maken al het ijs kapot   ( 865)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 07-01-2010 11:33
Re : Hovercrafts maken al het ijs kapot   ( 740)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 07-01-2010 11:35
Re : Hovercrafts maken al het ijs kapot   ( 636)
Guy (Nijlen, Kempen) -- 07-01-2010 11:58
Hebben blijkbaar niets beters te doen..,.   ( 896)
Johan (Hardegarijp) -- 07-01-2010 11:27
Re : Hebben blijkbaar niets beters te doen..,.   ( 705)
mark wolvenne terwolde -- 07-01-2010 11:31
Re : Hebben blijkbaar niets beters te doen..,.   ( 767)
Johan (Hardegarijp) -- 07-01-2010 11:33
Dikke vorst hebben we nodig!   ( 838)
Harry (Echtenerbrug) -- 07-01-2010 11:33
Lunineus idee!!   ( 1359)
Jan (Workum, FRL) -- 07-01-2010 11:35
  😀 😀 😀  
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 07-01-2010 11:54