Is dat wel vertrouwd?

Bericht van: Erik (Veendam) , 07-01-2010 13:14 

Trouwens die baan moet veel breder. Kunnen er niet wat vrijwilligers opgetrommeld worden?
Wie altijd de wind in de rug wil hebben, komt nooit thuis

Eenzame schaatser Paterswoldse Meer   ( 1989)
Henk L. (Groningen) -- 07-01-2010 13:12
Is dat wel vertrouwd?   ( 990)
Erik (Veendam) -- 07-01-2010 13:14
Koning Winter wordt vrijwilliger.   ( 1089)
Constantijn(Bonn) -- 07-01-2010 13:17
IJs schijnt ruim 10 cm te zijn   ( 1194)
Henk L. (Groningen) -- 07-01-2010 13:24
Dank je voor de link   ( 714)
Erik (Veendam) -- 07-01-2010 13:34
Vrijwillig het dak op?   ( 975)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 07-01-2010 13:21