Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Bij jou bedoel je dan zeker?
Bericht van: Frank (Doetinchem) , 07-01-2010 17:13
Ik kom met deze run aan pakweg 10 cm sneeuw!
Quote selectie
http://www.bouwcommunicatie.nl/bouw-weer/
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
12Z op eerste zicht wat minder goed
(
1211)
Bart (Oostakker)
(
10m)
-- 07-01-2010 16:44
In het zuid-oosten misschien net 15-20mm dat is 15-20cm
Piet Berger (Simpelveld)
(
169m)
-- 07-01-2010 17:02
Ouch, 0.1mm hier volgens die kaart
Mathijs (Brugge)
(
4m)
-- 07-01-2010 17:14
Neneen ge zit net op de grens van licht blauw = 2cm
(
507)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 07-01-2010 18:12
Bij nader inzien had ik totaal geen 1cm sneeuw vanochtend
(
523)
Mathijs (Brugge)
(
4m)
-- 07-01-2010 18:15
Op basis van GFS12z..
(
845)
Wietse (Groningen) -- 07-01-2010 16:56
Zal in BOV vergelijken met andere modellen (zoals WRF)
Bart (Oostakker)
(
10m)
-- 07-01-2010 16:59
WRF voor ZO NL en NO BE mogelijk veel sneeuw!
Piet Berger (Simpelveld)
(
169m)
-- 07-01-2010 17:06
Top !
(
634)
Wietse (Groningen) -- 07-01-2010 17:02
Voor Nederland juist meer sneeuw
(
809)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 07-01-2010 17:08
Neerslagsom
(
462)
Rutger (Meppel) -- 07-01-2010 18:41
Re : Voor Nederland juist meer sneeuw
(
654)
Remko (Gouda) -- 07-01-2010 17:09
Ik debnk eerder dat het weer op wonderlijke wijze
(
548)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 07-01-2010 17:16
Bij jou bedoel je dan zeker?
(
603)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 07-01-2010 17:13
Re : Bij jou bedoel je dan zeker?
(
561)
Remko (Gouda) -- 07-01-2010 17:16
Re : Voor Nederland juist meer sneeuw
(
602)
Wallie (Lelystad) -- 07-01-2010 17:15
Ik zie 10 cm hier...
(
553)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 07-01-2010 17:17
Re : Ik zie 10 cm hier...
(
533)
Wallie (Lelystad) -- 07-01-2010 17:23
+168: op hoogte heel zacht, aan de grond koud
(
646)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 07-01-2010 17:15
Re : 12Z op eerste zicht wat minder goed
(
917)
Marcus (Sleidinge)
(
6m)
-- 07-01-2010 16:48
Zelfs met 2 cm ben ik tevreden.
(
691)
Rensch (Nijmegen) -- 07-01-2010 16:59