Re : hoe vaak zie je zo'n kaart?

Bericht van: Ernest (Maassluis) , 07-01-2010 20:30 


Ik proef geruststelling uit je woorden. 🙂
Uiteraard, who cares. Maar kaarttechnisch gezien zie ik veel liever andere kaarten dan deze. We blijven in de vorst, maar daar zijn sommige oerlelijke kaarten net zo goed voor. 🙂

Zo, en nu een biertje drinken en een snookertje leggen. Morgenmiddag SCHAATSEN!!!! Eindelijk,het kan hier! 🙂

EC 12   ( 1472)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2010 19:11
EC 12 96 uur   ( 1009)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2010 19:23
Re : EC +120 uur   ( 876)
Ernest (Maassluis) -- 07-01-2010 19:31
Vreemd plaatje   ( 935)
Taco (Wouwse Plantage) -- 07-01-2010 19:18
144 uur. We kunnen weer rustig ademhalen   ( 1004)
Wallie (Lelystad) -- 07-01-2010 19:36
EC 12 120 uur   ( 901)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2010 19:30
Re : EC 12 120 uur   ( 921)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 07-01-2010 19:34
Re : EC 12 120 uur   ( 556)
Robin (Spijkenisse) -- 07-01-2010 20:39
EC 12 168   ( 958)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2010 19:43
EC 12 144   ( 946)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2010 19:36
Droomscenario ECMWF +168   ( 1054)
Seppie (Buren GLD.) -- 07-01-2010 19:41
Re : Droomscenario ECMWF +168   ( 856)
Ernest (Maassluis) -- 07-01-2010 19:51
EC 192 wat schitterend   ( 956)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2010 19:54
Re : EC 192 wat schitterend   ( 734)
Ernest (Maassluis) -- 07-01-2010 20:04
hoe vaak zie je zo'n kaart?   ( 705)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2010 20:16
Re : hoe vaak zie je zo'n kaart?   ( 635)
Ernest (Maassluis) -- 07-01-2010 20:30
eindelijk schaatsen!   ( 600)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2010 21:05
Re : EC 12 - geruststellend na   ( 905)
Johan Kamphuis (Zuidhorn) -- 07-01-2010 19:54
niet nodig toch?   ( 693)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2010 19:59
Re : niet nodig toch?   ( 717)
Ernest (Maassluis) -- 07-01-2010 20:17
interessant   ( 571)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2010 21:09
Re : EC 12 - geruststellend na   ( 706)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 07-01-2010 20:04
Re : EC 12   ( 750)
Wallie (Lelystad) -- 07-01-2010 19:24
Ongelooflijk..   ( 836)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 07-01-2010 19:53
Re : Ongelooflijk..   ( 676)
Ernest (Maassluis) -- 07-01-2010 20:09