Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Knabbelen maar!
Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 08-01-2010 09:23
Het knabbelen is vanaf vandaag officieel begonnen.
Na GFS volgt nu ook EC geleidelijk en sterft deze winter een langzame dood...
Quote selectie
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
ECMWF-oper helaas niet goed
(
1486)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 08-01-2010 08:25
Re : gelukkig nog redelijk ver weg
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 08-01-2010 08:27
Re : UKMO, GFS en EC minder
(
928)
Jef (Zolder, Limburg)
(
41m)
-- 08-01-2010 08:35
Komende week toch gewoon koud
(
651)
Jan Gerke (Damwoude) -- 08-01-2010 08:55
Knabbelen maar!
(
620)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 08-01-2010 09:23
Gezellig positief ben je
(
545)
Patrick (Zaandam) -- 08-01-2010 09:38
Re : Gezellig positief ben je
(
518)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 08-01-2010 09:54
Re : Gezellig positief ben je
(
520)
Sam Purmer -- 08-01-2010 09:57
Knabbelen waaraan? Lijntjes?
(
522)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 08-01-2010 09:39
Re : ECMWF-oper helaas niet goed
(
576)
Robin (Spijkenisse) -- 08-01-2010 09:24
Wel de mooiste KNMI LT-verwachting van deze winter
(
1476)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 08-01-2010 08:26
Ja, op basis van de vorige run...
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 08-01-2010 08:27
precies vorige run, du, hoe wisselig de kaarten zijn zegt
(
1045)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 08-01-2010 08:29
Re : Wel de mooiste KNMI LT-verwachting van deze winter
(
579)
Johny (Hulst) -- 08-01-2010 09:32
Trouwens gewoon oostenwind met deze kaart
(
951)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 08-01-2010 08:28
GFS-ENS is daarentegen prima!
(
1095)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 08-01-2010 08:34
Re : T2m Vlaanderen
(
955)
Jef (Zolder, Limburg)
(
41m)
-- 08-01-2010 08:38
Re : GEM
(
741)
Jef (Zolder, Limburg)
(
41m)
-- 08-01-2010 08:41
Tot en met de 19e vorst en daarna
(
757)
Jorge (Middelburg) -- 08-01-2010 08:43
Re : ECMWF-oper helaas niet goed
(
735)
Waldo (Arnhem) -- 08-01-2010 08:57
Het einde is toch niet slecht !
(
1421)
Dany (Naninne, 10 km oost van Namen) -- 08-01-2010 08:29
Waar is dei zuidelijke jet
(
844)
Jorge (Middelburg) -- 08-01-2010 08:38
Re : normalisering van het luchtdrukpatroon?
(
736)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 08-01-2010 08:42
Kater is hier vrij groot.
(
632)
Marcel (Den Haag) -- 08-01-2010 09:27
Re : Kater is hier vrij groot.
(
612)
Rob (Lisse) -- 08-01-2010 09:32
Ja, het einde komt ooit natuurlijk
(
869)
Chris vd Bos (Haarlem)
(
-3m)
-- 08-01-2010 08:40
Eens
Jorge (Middelburg) -- 08-01-2010 08:44
NIET!!
(
769)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 08-01-2010 08:55
Re : NIET!!
(
536)
Sam Purmer -- 08-01-2010 09:55
Re : Niet goed??
(
578)
Ernest (Maassluis) -- 08-01-2010 09:47