Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
hopelijk
Bericht van: stevie waregem , 08-01-2010 15:44
worden we in de vlaanders ook es verwend...
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Hevige sneeuwval in Oostenrijk
(
1748)
Frank (Antwerpen)
(
5m)
-- 08-01-2010 15:27
Re : Hevige sneeuwval in Oostenrijk
(
655)
Sjoerd (Breda) -- 08-01-2010 16:31
Zuid-Frankrijk ook!
(
1010)
Lars (Antwerpen) -- 08-01-2010 15:35
ardèche (zuid-frankrijk): sneeuw! zeldzaam
(
791)
Tim (Kessel-Lo) -- 08-01-2010 16:00
Re : ardèche (zuid-frankrijk): sneeuw! zeldzaam
(
758)
Sjoerd (Breda) -- 08-01-2010 16:07
Marseille in de sneeuw is van vorig jaar, nietwaar?
(
619)
Lars (Antwerpen) -- 08-01-2010 16:09
Re : ardèche (zuid-frankrijk): sneeuw! zeldzaam
(
600)
Sjoerd (Breda) -- 08-01-2010 16:12
hopelijk
(
856)
stevie waregem -- 08-01-2010 15:44
Re : hopelijk
(
765)
Marcus (Sleidinge)
(
6m)
-- 08-01-2010 15:49
Ik heb gelezen in het weerbericht van
(
746)
Olivier (Merelbeke) -- 08-01-2010 15:54
München niet
Joachim (München)
(
545m)
-- 08-01-2010 21:16
Tsjechië ook!
(
594)
Lars (Antwerpen) -- 08-01-2010 16:03