Nou ok voor België ook sneeuw

Bericht van: Robbes (Holten) , 08-01-2010 15:47 

ze wachten ook al zo lang.


Prognose Meteox.nl: Belgie sneeuw, Nederland meest droog   ( 1838)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 08-01-2010 15:27
Op de Deense kaart weer andersom ha ha   ( 1345)
Robbes (Holten) ( 20m) -- 08-01-2010 15:34
😀 😀   ( 671)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 08-01-2010 15:42
Ach sneeuw komt vanzelf wel deze kant op waaien   ( 888)
Robin (Rotterdam) -- 08-01-2010 15:44
Re : Ach sneeuw komt vanzelf wel deze kant op waaien   ( 493)
Peter (Maassluis) -- 08-01-2010 16:48
  Absurd  
Etienne (StOedenrodeNB) -- 08-01-2010 15:43
Nou ok voor België ook sneeuw   ( 1055)
Robbes (Holten) ( 20m) -- 08-01-2010 15:47
De Denen hebben door dat Groningen genoeg sneeuw heeft   ( 716)
Rikkie (Meerhout) -- 08-01-2010 15:59
  Exact mijn visie.  
Remko (Gouda) -- 08-01-2010 15:43