Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Beetje flauw dit
Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 08-01-2010 17:34
Is dat op basis van de laatste Hirlam?
Zou niet verkeerd zijn. Met 5 cm vier ik hier feest.
Quote selectie
Wanneer gaat hij onder?!
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Het gaat hem niet worden,...
(
1649)
Udenhoutse Frans -- 08-01-2010 17:20
Re : Het gaat hem niet worden,...
(
895)
Robin (Spijkenisse) -- 08-01-2010 17:23
Zeker Robin dan komen wij weer aan
(
756)
Robbes (Holten)
(
20m)
-- 08-01-2010 17:27
Ed aldus..
(
792)
Richard (Spijkenisse) -- 08-01-2010 17:32
Re : Ed aldus..
(
627)
Robin (Spijkenisse) -- 08-01-2010 17:54
Re : Ed aldus..
(
635)
Richard (Spijkenisse) -- 08-01-2010 17:58
Wat een quatsch kaart
(
1017)
Lennart (Ottersum)
(
14m)
-- 08-01-2010 17:24
Haha, onze Frans komt dan ook nog met 'n weeronline kaart
(
876)
Wim (Lomm)
(
18m)
-- 08-01-2010 17:26
haha
(
750)
Chris (Eastermar)
(
1m)
-- 08-01-2010 17:29
Beetje flauw dit
(
820)
Oud-Gebruiker <ID-647>
(
7m)
-- 08-01-2010 17:27
JMA 3-8
Etienne (StOedenrodeNB) -- 08-01-2010 17:31
Re : Beetje flauw dit
(
742)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 08-01-2010 17:34
Re : Beetje flauw dit
(
692)
Oud-Gebruiker <ID-647>
(
7m)
-- 08-01-2010 17:57
Re : Beetje flauw dit
(
670)
Pieter (Alblasserdam) -- 08-01-2010 17:50
dat is niet verkeerd
Edward(Zwijndrecht NL) -- 08-01-2010 18:52
hm...alleen voor Nederland, zeker?
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 08-01-2010 18:07
Re : Het gaat hem niet worden,...
(
701)
Naut (Meppel) -- 08-01-2010 17:27
Re : Het gaat hem niet worden,...
(
602)
Ernest (Maassluis) -- 08-01-2010 18:36
Geloof niks van die kaart! Hier nu al sneeuw
Rick (Terborg Gld)
(
13m)
-- 08-01-2010 17:22
Het kan nog erger
(
1515)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 08-01-2010 17:26
Ik denk dat het tijd wordt voor een apart forum...
(
813)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 08-01-2010 17:26
Hallo!!!
(
766)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 08-01-2010 17:28
Volgens: 1 enkel kaartje van nota bene weeronline.
(
840)
Rensch (Nijmegen) -- 08-01-2010 17:24
Kaartje rijmt niet met Weeronline
(
773)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 08-01-2010 17:39
Het gaat hem wel worden,...
(
788)
Ronald (Deventer) -- 08-01-2010 17:41
Net als de vorige keer, toen je ook ongelijk had?
(
649)
Anthony [Tilburg] -- 08-01-2010 17:55
De one liner koning ook ff z'n aandacht
(
972)
Wim (Lomm)
(
18m)
-- 08-01-2010 17:22
Re : De one liner koning ook ff z'n aandacht
(
874)
Udenhoutse Frans -- 08-01-2010 17:25
Er wordt over het algemeen amper sneeuw verwacht
(
806)
Wim (Lomm)
(
18m)
-- 08-01-2010 17:27
Re : De one liner koning ook ff z'n aandacht
(
767)
Naut (Meppel) -- 08-01-2010 17:29
We zien wel...
(
651)
Wilco (Lelystad) -- 08-01-2010 17:29
Re : We zien wel...
(
585)
Jelle (Hijum, Friesland) -- 08-01-2010 18:18