Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Ja, GFS tekent weer vijftien dagen diepvries in
Bericht van: Sven (Edegem, Antw) , 08-01-2010 17:37
Het gaat idd net goed.Het verdere verloop is ronduit bloedmooi te noemen.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Waar gaat dit eindigen ? !!
(
1415)
Wim (Lomm)
(
18m)
-- 08-01-2010 17:32
zoiets aub...
(
1342)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 08-01-2010 17:39
Straks kunnen ze de route niet meer vinden
(
898)
Chris (Eastermar)
(
1m)
-- 08-01-2010 17:40
Re : zoiets aub...
(
663)
Robin (Spijkenisse) -- 08-01-2010 17:51
voornamelijk het eventueel vervolg
(
718)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 08-01-2010 17:57
Ja, GFS tekent weer vijftien dagen diepvries in
(
1529)
Jan Gerke (Damwoude) -- 08-01-2010 17:34
Re : Ja, GFS tekent weer vijftien dagen diepvries in
(
980)
Sven (Edegem, Antw) -- 08-01-2010 17:37
Ik schreef in december, iemand had het over een '63 winter.
(
928)
Dirk (Sneek)
(
1m)
-- 08-01-2010 17:41
en toen dacht ik nog: ja ja weer zo'n fantasieverhaal
(
570)
Frans (Deventer, Ov.) -- 08-01-2010 18:31
Re : Waar gaat dit eindigen ? !!
(
576)
Ernest (Maassluis) -- 08-01-2010 18:30
De mooiste RUN van dit winterseizoen
(
564)
teus (Etten-Leur) -- 08-01-2010 19:30