Re : 168h nieuwe blokkade?

Bericht van: Jef (Zolder, Limburg) , 08-01-2010 19:43 

Enfin een versteviging ervan is dan goed mogelijk. WAA mag nog wat westelijker, maar de stroming blijft aflandig en dus koud.


EC 12 uur   ( 1392)
sebastiaan (bussum) -- 08-01-2010 19:11
Gaat op de +120 volledig mis   ( 1017)
Jan Gerke (Damwoude) -- 08-01-2010 19:23
Oeps...   ( 793)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 08-01-2010 19:26
Re : Gaat op de +120 volledig mis   ( 807)
Sander (Nieuwegein) -- 08-01-2010 19:26
  Zien we dan wel weer...  
Marcel (Den Haag) -- 08-01-2010 19:30
96 en 120 poeh   ( 865)
sebastiaan (bussum) -- 08-01-2010 19:26
  Niets is mooier dan een mislukte dooiaanval 🙂  
Albert (Delfzijl) -- 08-01-2010 19:37
  Knabbel is back!  
Stefan (Hellevoetsluis) -- 08-01-2010 19:28
Re : Situatie Oceaan niet dramatisch   ( 757)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 08-01-2010 19:31
Aan de grond nog steeds frisjes.   ( 667)
Marcel (Den Haag) -- 08-01-2010 19:32
Re : Het blijft koud   ( 667)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 08-01-2010 19:34
Re : Aan de grond nog steeds frisjes.   ( 624)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 08-01-2010 19:35
zou kunnen...   ( 599)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 08-01-2010 19:38
Re : zou kunnen...   ( 544)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 08-01-2010 19:46
dooiaanval krijgt karakter   ( 1092)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 08-01-2010 19:26
Even geduld Stefan   ( 849)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 08-01-2010 19:26
Mis voor BelgiĆ«   ( 796)
Jan Gerke (Damwoude) -- 08-01-2010 19:32
Re : Koude kaarten   ( 796)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 08-01-2010 19:33
Bevestiging Jefs bericht op 144 uur   ( 887)
sebastiaan (bussum) -- 08-01-2010 19:37
  Er ontstaat inderdaad wat  
Sander (Nieuwegein) -- 08-01-2010 19:42
Re : 168h nieuwe blokkade?   ( 817)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 08-01-2010 19:43
Niet onaardig   ( 661)
Jan Gerke (Damwoude) -- 08-01-2010 19:49
Re : Niet onaardig   ( 591)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 08-01-2010 19:53
Apart hogedrukgebiedje daar in Noord-   ( 630)
Naut (Meppel) -- 08-01-2010 19:54
Re : Ten W van ons WAA   ( 656)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 08-01-2010 19:54
Eens, magnifiek slot van deze Oper   ( 650)
Jan Gerke (Damwoude) -- 08-01-2010 19:57
168 uur Oostenwind keert terug   ( 816)
sebastiaan (bussum) -- 08-01-2010 19:42
Re : Even geduld Stefan   ( 799)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 08-01-2010 19:29
Regel: oude ensemble is meer waard dan nieuwe oper.   ( 724)
Jorge (Middelburg) -- 08-01-2010 19:33
Re : Hoe bedoel je?   ( 553)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 08-01-2010 19:50
Precies   ( 443)
Jorge (Middelburg) -- 08-01-2010 20:52