Juist 😀

Bericht van: Gerrit-Jan (Dokkum) , 08-01-2010 22:59 

Dank 🙂

Prachtige winterdag! Deel 1   ( 1173)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 08-01-2010 21:47
Deel 3   ( 937)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 08-01-2010 21:48
Deel 4   ( 984)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 08-01-2010 21:48
  Schitterende foto's! Idd prachtige dag in Fryslan  
Peter - Drogeham (Fr) -- 08-01-2010 22:30
Tip voor   ( 667)
Theo (Buren Ameland) -- 08-01-2010 22:37
Zijn dit al die bomen die je jarenlang verafschuwde? 😀   ( 645)
Theo (Buren Ameland) -- 08-01-2010 22:27
Juist 😀   ( 772)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 08-01-2010 22:59
Kopen?   ( 601)
Ton (Grootebroek) -- 08-01-2010 23:41
Deel 2   ( 888)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 08-01-2010 21:47
Prachtig!!   ( 640)
Paul ('s-Hertogenbosch/Terneuzen) -- 08-01-2010 22:37