Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Môge, Tact -4°C, geheel bewolkt, zicht onder 500 m.
Bericht van: Joachim (München) , 09-01-2010 07:58
0 cm sneeuw. Daisy moet ons niet.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Goedemorgen Losser Tact -4.5°C en sneeuwval
(
1085)
Astrid(Losser) -- 09-01-2010 07:03
Dit beloofd nog wat....code rood voor kreis Borken...
(
1276)
Astrid(Losser) -- 09-01-2010 07:10
Re : staat hieronder al vermeld...bundelen!!!
Tinus Lichtenvoorde
(
20m)
-- 09-01-2010 07:11
Re : staat hieronder al vermeld...bundelen!!!
(
945)
Astrid(Losser) -- 09-01-2010 07:12
Re : pardon? slecht geslapen?
Tinus Lichtenvoorde
(
20m)
-- 09-01-2010 07:57
Voor kreis Graftschaft Bentheim code oranje...
(
914)
Astrid(Losser) -- 09-01-2010 07:14
Goedemorgen. Tact -3°C. Af en toe een motsneeuwvlokje...
(
885)
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 09-01-2010 07:11
Wegenbulletin VRT Teletekst t.o.v. Meteowing:
(
3726)
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 09-01-2010 07:21
Waarom niet? Aladin voorspelt niets in westen
(
1459)
Benny (Beveren - Roeselare)
(
24m)
-- 09-01-2010 07:37
Re : Waarom niet? Aladin voorspelt niets in westen
(
912)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 09-01-2010 07:42
Ah zo
?
(
946)
Benny (Beveren - Roeselare)
(
24m)
-- 09-01-2010 07:44
Idd
(
863)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 09-01-2010 07:47
Re : Idd
(
718)
Chris (Eastermar)
(
1m)
-- 09-01-2010 08:08
Aladin wordt door weinige meteorologen serieus genomen
Ruben (Neeroeteren) -- 09-01-2010 07:50
Ok.
Benny (Beveren - Roeselare)
(
24m)
-- 09-01-2010 08:00
Sneeuw = (s)nowcasten...Laten we hopen...
(
1089)
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 09-01-2010 07:43
Hoeveel cm al?
(
974)
Benny (Beveren - Roeselare)
(
24m)
-- 09-01-2010 07:45
0,00000000000000000000001micromillimeter
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 09-01-2010 07:49
In Torhout ook al motsneeuw hoor Benny!
xa4 (Torhout) -- 09-01-2010 07:46
Ja hier ook hoor, en dan?
(
956)
Benny (Beveren - Roeselare)
(
24m)
-- 09-01-2010 08:00
Als er ne cm naar beneden komt dan zie je het
(
672)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 09-01-2010 09:20
Sneeuwval, met een straffe wind hier.
(
1137)
Oud-Gebruiker <ID-2577>
(
1000m)
-- 09-01-2010 07:21
Re : Sneeuwval, met een straffe wind hier.
(
881)
Astrid(Losser) -- 09-01-2010 07:25
Inderdaad, mooi gezicht, hopelijk vanmiddag nog weer even
(
921)
Oud-Gebruiker <ID-2577>
(
1000m)
-- 09-01-2010 07:31
We hebben nog steeds water en elektriciteit hier
Ruben (Neeroeteren) -- 09-01-2010 07:27
Zelf afsluiten die handel !
(
926)
Pierpol (Antwerpen-Centrum) -- 09-01-2010 07:30
Hier ook
Simon ( Wenduine )
(
12m)
-- 09-01-2010 07:31
Re : Goedemorgen Losser Tact -4.5°C en sneeuwval
(
737)
Gino-Stekene -- 09-01-2010 07:42
Ochtend. Tact -3.4C, wind giert om huis. Nog droog.
Hugo (Veghel)
(
15m)
-- 09-01-2010 07:46
Edit- lichte sneeuw nu.
Hugo (Veghel)
(
15m)
-- 09-01-2010 08:01
Re : Neerslag Duitsland lost op!?
(
1148)
meteoheerenveen -- 09-01-2010 07:49
lichte sneeuw
(
804)
Ronald (Deventer) -- 09-01-2010 07:50
Môge, Tact -4°C, geheel bewolkt, zicht onder 500 m.
(
673)
Joachim (München)
(
545m)
-- 09-01-2010 07:58
Groningen lichte sneeuw...
(
720)
Mark (Groningen)
(
1m)
-- 09-01-2010 08:02
tact: - 3.6° lichte sneeuwval
antoine(Haasdonk) -- 09-01-2010 08:10
Tact - 4,2°C, lichte sneeuw, wind NNO 9m/s, chill - 9,9°
Roel(Steenwijk) -- 09-01-2010 08:13
Tact -3.2°C matige sneeuwval, veel wind.
(
716)
Bart (Hasselt, B)
(
41m)
-- 09-01-2010 08:06
Tact -2,5, chill -8,3, Tmin -5,6
Koos Spakman (Froombosch) -- 09-01-2010 08:31
Lichte sneeuwval hier, Tact -4,3°C
Olivier (Merelbeke) -- 09-01-2010 07:32