Re : Ja, nou je het zegt !!

Bericht van: Nick (Zeewolde) , 28-04-2004 11:32 

Inderdaad schitterende foto! Kan nooit *echt* zijn. 't Kost vast heel wat tijd en sleutel-werk, voordat je zo'n plaatje hebt🙂. Chapeau voor de makers!


Nick

Zoek de bui 😀   ( 1010)
Bas (Nijmegen) -- 28-04-2004 11:18
lijkt eerder een atoombom??   ( 735)
Dirk (Utrecht) -- 28-04-2004 11:21
Re : Zoek de bui 😀   ( 730)
Chris vd Bos (Leiden ZO) -- 28-04-2004 11:42
Ja is ook zo.......zit heel ver weg.   ( 747)
Bas (Nijmegen) -- 28-04-2004 11:46
Tja, en wat dacht je van luchtkastelen 🙁   ( 713)
Frans (Deventer, Ov.) -- 28-04-2004 11:47
Re : Zoek de bui 😀   ( 758)
Takkie (Amstelveen) -- 28-04-2004 11:21
Ja, nou je het zegt !!   ( 1056)
Bas (Nijmegen) -- 28-04-2004 11:23
Re : Ja, nou je het zegt !!   ( 736)
Nick (Zeewolde) -- 28-04-2004 11:32
Ja, daar heb je het al :   ( 709)
Takkie (Amstelveen) -- 28-04-2004 11:26