Re : Zeer zeker spannend!!

Bericht van: Sam Purmer , 09-01-2010 09:55 

Misschien een kleine dip in ZW-Nederland en Vlaanderen, maar daarna door de aanhoudend hoge druk weer doorzettende winter. Dit wordt 'm helemaal, in 2010!

Ochtendkaarten: zeer spannend   ( 1528)
Jan Gerke (Damwoude) -- 09-01-2010 08:57
Zeer zeker spannend!!   ( 780)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 09-01-2010 09:28
Re : Zeer zeker spannend!!   ( 558)
Sam Purmer -- 09-01-2010 09:55
Neerslagradar Benelux Weerplaza: +westen Belgie   ( 1032)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 09-01-2010 09:06
geen grote hoeveelheden   ( 700)
Glenn (Kalmthout) -- 09-01-2010 09:10
Wordt spectaculair. De meeste opers   ( 1140)
Jorge (Middelburg) -- 09-01-2010 09:03
Ensemble minder rooskleurig   ( 923)
Jorge (Middelburg) -- 09-01-2010 09:06
het gaat om deze kaarten   ( 1278)
Daniƫl (Blauwestad-Oldambt) -- 09-01-2010 09:08
we kunnen het niet langer ontkennen   ( 902)
Glenn (Kalmthout) -- 09-01-2010 09:08
Het eerste kan   ( 667)
Jorge (Middelburg) -- 09-01-2010 09:20